آگوئرو: MLS با حضور مسی پیشرفت خواهد کرد

آگوئرو: MLS با حضور مسی پیشرفت خواهد کرد

هم‌تیمی سابق لیونل مسی عقیده دارد او به پیشرفت لیگ حرفه‌ای آمریکا کمک بسزایی خواهد کرد و همه از دیدن بازی‌هایش لذت خواهند برد.

به گزارش سادس و به نقل از TYC،‌ لیونل مسی سرانجام در مراسمی به هواداران اینترمیامی معرفی شد و رسما با این تیم آمریکایی قرارداد امضا کرد. او پس از عقد قرارداد رسمی با اینترمیامی گفت: «بی‌صبرانه در انتظار آغاز مسیری جدیدی در زندگی‌ام هستم. انگیزه بالایی برای درخشش در اینترمیامی دارم و امیدوارم بتوانم در این پروسه زیبا و جذاب به تیم کمک کنم.

سرخیو آگوئرو، دوست و هم‌تیمی‌سابق لیونل مسی، که در میامی حضور دارد با اشاره به حضور این فوق ستاره در لیگ MLS گفت: حقیقت این است که بسیار خوشحالم که لئو اینجا در میامی است. من اینجا زندگی می‌کنم و سعی می‌کنیم از حضور مسی در میامی لذت ببریم. بسیاری از مردم قطعا از دیدن بازی‌های مسی در تلویزیون لذت خواهند برد.

آگوئرو درباره جزئیات صحبت‌هایش با لیونل مسی پیش از پیوستن به اینترمیامی هم عنوان کرد: به عنوان یک دوست اغلب سعی می‌کنم از او نپرسم کجا می‌رود. یک بار از او پرسیدم که قرار است چه بکنی که لیونل مسی به من گفت آنجا در یک کبابی منتظر من باش و همه چیز را برای من آماده کن! من اینجا در میامی هستم و به او کمک خواهم کرد تا بتواند شرایط خوبی را تجربه کند. من در لاس‌وگاس بودم و قطعا این هفته با مسی دیدار خواهم کرد و کباب خواهیم خورد.

اگرچه چهره‌هایی مانند وین رونی، زلاتان ایبراهیموویچ و حتی دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی تاکنون در ایالات متحده بازی کرده‌اند ولی آگوئرو به‌خوبی می‌داند که مسی با بقیه فرق دارد و یک انقلاب واقعی در MLS ایجاد خواهد کرد. مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین گفت: حضور مسی در آمریکا باعث می‌شود تا خیلی از ستاره‌ها نیز تصمیم به حضور در این لیگ بگیرند. او بازیکن مناسبی برای MLS است و سایر بازیکنان نیز انگیزه خواهند داشت که بخواهند اینجا باشند. MLS قطعا از این انتقال سود خواهد کرد و بهتر خواهد شد. مسی قطعا باعث پیشرفت لیگ خواهد شد.

لیونل مسی پس از دو فصل حضور در پاری‌سن‌ژرمن این تیم را ترک کرد. او با وجود پیشنهادهای بسیار خوبی که از عربستان داشت تصمیم گرفت که با دستمزد کمتری راهی لیگ آمریکا شود. قرارداد او با اینترمیامی تا سال ۲۰۲۵ است و قرار است که برای هر فصل ۵۰ میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *