خاص‌ترین تولد مهدی طارمی، روسونری یا نراتزوری؟

خاص‌ترین تولد مهدی طارمی، روسونری یا نراتزوری؟

مهدی طارمی در شب تولدش مذاکرات فشرده‌ای را با خورخه مندس، مدیربرنامه معروف پرتغالی، دارد تا یکی از پیشنهادهای اینتر یا میلان را قبول کند.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی، فردا (سه‌شنبه) ۳۱ساله می‌شود و در شب تولدش به سوژه رسانه‌های ایتالیایی تبدیل شده است. هر دو تیم شهر میلان خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن ایرانی شده‌اند.

پورتو اعلام کرده است تیمی که خواهان طارمی است باید ۲۵ میلیون یورو غیر از بندهای پاداش ارائه دهد. طبق ادعای جان‌لوکا دی‌مارتزیو، پورتو پیشنهادهایی با قیمت ۳۰ میلیون یورو برای طارمی را می‌پذیرد و به او اجازه رفتن خواهد داد.

طارمی فصل گذشته ۳۱ گل و ۱۴ پاس گل در تمامی رقابت‌ها برای پورتو به ثبت رساند که شامل ۲۲ گل در لیگ و پنج گل در هفت بازی در لیگ قهرمانان اروپا بود. پورتو در نهایت با شکست برابر اینتر فینالیست فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

میلان نیز به‌شدت به دنبال طارمی قرار داده است. بازنشستگی زلاتان و بالارفتن سن اولیویه ژیرو باعث شده است تا سران روسونری نیز خواستار جذب یک مهاجم شوند. در اینتر نیز روملو لوکاکو اعلام کرده است می‌خواهد از این تیم جدا شود و سیمونه اینزاگی به دنبال جانشینی برای اوست.

خاص‌ترین تولد مهدی طارمی، روسونری یا نراتزوری؟

طارمی پیش از هر تصمیم رسمی، گزینه‌های خود را در کنار خورخه مندس، مدیربرنامه معروف پرتغالی، که سابقه همکاری با کریستیانو رونالدو را نیز دارد، ارزیابی خواهد کرد. دو پیشنهاد جدی از سوی میلان و اینتر برای مهاجم تیم ملی وجود دارد که گفته می‌شود پیشنهاد اینتر کمی بالاتر از میلان بوده است و طارمی باید تصمیم نهایی را درباره این دو پیشنهاد بگیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *