ونگر: آرسنال قهرمان می‌شود، به همین سادگی

ونگر: آرسنال قهرمان می‌شود، به همین سادگی

آرسن ونگر معتقد است که آرسنال پس از جذب دکلان رایس قادر به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش سادس و به نقل از یورواسپورت، آرسنال فصل قبل تا آستانه قهرمانی در لیگ برتر پیش رفت ولی منچسترسیتی در نهایت توانست در هفته‌های پایانی به صدر جدول برسد و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. توپچی‌های لندنی این فصل تیمشان را با سه خرید بزرگ (کای هاورتز، یورین تیمبر و دکلان رایس) تقویت کرده‌اند.

جدیدترین خرید این تیم دکلان رایس است که با مبلغ ۱۰۵ میلیون پوند به این تیم پیوست. آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، معتقد است خریدهای هوشمندانه این تیم خصوصا دکلان رایس کلید قهرمانی در فصل جدید است.

ونگر که در جایگاه ویژه تماشاگران در توردوفرانس قرار داشت، در صحبت با یورواسپورت گفت: فکر می‌کنم سرمایه‌گذاری خوبی در آرسنال صورت گرفته است. در مجموع، شخصا فکر می‌کنم آنها خریدهای خوبی را داشته‌اند. تمام خریدهای آرسنال جوان‌اند و می‌توانند سال‌ها در تیم بمانند.

ونگر در پاسخ به این سوال که چرا توردوفرانس را دنبال می‌کند، افزود: چون من فرانسوی هستم! من دوست صمیمی کریستین پرودوم هستم. او من را به اینجا دعوت کرد.

سرمربی سابق تیم آرسنال که آخرین قهرمانی این تیم را در لیگ برتر کسب کرده است در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به شانس توپچی‌ها برای قهرمانی در لیگ افزود: معتقدم که آرسنال در فصل جدید قهرمانی را به دست خواهد آورد؛ به همین سادگی. آرسنال اکنون در وضعیت مالی خوبی قرار دارد و خیلی هوشمندانه خرید کرده و شرایط بهتری نسبت به بقیه تیم‌ها دارد.

ونگر: آرسنال قهرمان می‌شود، به همین سادگی

مایکل آرتتا فهرست ۲۷ نفره تیمش را برای تور پیش‌فصل آرسنال در آمریکا اعلام کرد. توپچی‌ها در تاریخ ۱۹ ژوئیه به مصاف ستارگان MLS خواهند رفت و سپس با منچستریونایتد، بارسلونا و موناکو دیدار خواهند کرد تا بتوانند برای شروع فصل جدید لیگ برتر آماده شوند.

آرسنال پس از سال‌ها توانسته است سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را نیز به دست بیاورد و امسال در این رقابت‌ها نیز حاضر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *