پیشنهاد فدراسیون بسکتبال به ارمغانی

پیشنهاد فدراسیون بسکتبال به ارمغانی

دبیر فدراسیون بسکتبال ایران گفت: ما به ارمغانی پیشنهاد همکاری داده‌ایم که فعلا قبول نکرده‌اند.

به گزارش سادس، با وجود اینکه بیش از ۶ هفته است «هاکان دمیر» ترکیه‌ای به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران فعالیت می‌کند و قرار است تا ۱۰ روز آینده نیز در مسابقات دوستانه روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند، همچنان خبری از فسخ قرارداد سعید ارمغانی، سرمربی سابق تیم ملی با فدراسیون ایران نیست.

ارمغانی در آخرین گفت و گوی خود با سادس اعلام کرد که مشکل پاسپورتی دارد و نمی‌تواند برای فسخ قرارداد وارد ایران شود که به همین دلیل، از راه‌های دیگر و به صورت غیر حضوری سعی دارد قراردادش با فدراسیون ایران را دوستانه فسخ کند.

محسن معزی‌فر سرپرست دبیر فدراسیون بسکتبال نیز در گفت و گوی خود با سادس، در رابطه آخرین وضعیت قرارداد سرمربی سابق تیم ملی، توضیح داد: ما به سعید ارمغانی پیشنهاد همکاری داده‌ایم و دوست داریم همچنان با او همکاری کرده و به تعهدات خود عمل کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکل فسخ قرارداد مالی است؟ اظهار کرد: فدراسیون طبق قرارداد به تعهدات خود عمل می‌کند و ما به ارمغانی درخواست همکاری داده‌ایم که فعلا قبول نکرده‌اند. پیگیر موضوعات هستیم.

البته این صحبت‌ها در حالی است که ارمغانی پیش از این اعلام کرده  بود در شرایط کنونی نمی‌تواند به همکاری با فدراسیون ایران ادامه دهد و پیشنهاد انتصابش به عنوان مدیر فنی تیم ملی را رد کرده است. تصمیم دارد به صورت کاملا دوستانه و بی حاشیه، به گونه‌ای که دو طرف لطمه‌ای نخورند، قرارداد را فسخ کند.

حال که سعید ارمغانی تصمیم خود را اعلام کرده است، باید دید آیا فدراسیون همچنان به پیشنهاد خود برای همکاری با ارمغانی ادامه خواهد داد یا خیر؟

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *