پیش‌بینی حداکثر دمای ۴۰ درجه برای تهران در روز شنبه/ گرم‌ترین منطقه در استان تهران کجا بود؟

هواشناسی استان تهران اعلام کرد که وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه جنوبی و تندباد لحظه‌ای و کاهش نسبی دما روزهای آتی در این استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش سادس، بر اساس نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل برونداد الگوهای پیش‌یابی عددی از وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمان تهران در روز جاری صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در ساعت‌های بعدازظهر و شب افزایش سرعت باد و گاهی وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس از عصر یکشنبه، ۲۵ تیر با نزدیک شدن یک موج ضعیف در اکثر نواحی استان تهران، وزش باد در نواحی شمالی و غربی گاهی وزش باد شدید با احتمال تندباد لحظه‌ای در نیمه‌جنوبی و گاهی همراه با خیزش موقت گرد و خاک و در ارتفاعات بالادست با احتمال رگبار پراکنده و همچنین در بیشتر نواحی کاهش نسبی دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های ورامین و فرودگاه امام خمینی (ره) با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا شنبه،   ۲۴ تیرماه نیز صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۴۰  درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. در روز یکشنبه، ۲۵ تیرماه نیز آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد از بعد از ظهر افزایش باد گاهی وزش باد شدید با احتمال باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *