نخودی قهرمان تورنمنت مجارستان شد/ پایان کار تیم ۷ نفره ایران با یک طلا

نخودی قهرمان تورنمنت مجارستان شد/ پایان کار تیم ۷ نفره ایران با یک طلا

محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت مجارستان، تنها مدال آور تیم ۷ نفره کشتی آزاد ایران در این مسابقات نام گرفت.

به گزارش سادس، در پایان رقابتهای کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در بوداپست مجارستان، محمد نخودی، آخرین نماینده ایران در این رقابتها در دیدار فینال مقابل ولادیمیر گامکرالیدزه از گرجستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری رسید و صاحب مدال طلا شد.
نخودی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۰ مارشل از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور دوم مارستیلر از آمریکا را با نتیجه ۱۰ بر ۰ شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. نخودی در این مرحله نیز آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان را با نتیجه ۱۰ بر ۰ مغلوب کرد و فینالیست شد.
علی سوادکوهی، دیگر نماینده ایران در این وزن در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر ۱ دومانیتسکی از اوکراین را از پیش رو برداشت اما در دومین مبارزه مقابل آوتاندیل کنتچادزه از گرجستان با نتیجه ۶ بر ۴ مغلوب شد و با توجه شکست حریفش در دور بعد مقابل محمد نخودی، از دور رقابتها کنار رفت.
نخودی با نمایشی مطمئن و کسب مدال طلا صاحب دوبنده تیم ملی در وزن ۷۹ کیلوگرم رقابتهای جهانی شد و سوادکوهی از رسیدن به دوبنده تیم ملی بازماند.
به این ترتیب در پایان رقابتهای کشتی آزاد تورنمنت مجارستان، هفت آزادکار ایران به میدان رفتند که در نهایت والی زاده و محمدنژاد جوان در وزن ۵۷، بخشی و امیرمحمد یزدانی در ۷۰، علی سوادکوهی در ۷۹ و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۲ کیلوگرم از رسیدن به مدال بازماندند و محمد نخودی با کسب مدال طلا تنها مدال آور ایران در این مسابقات بود.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *