انهدام باند سارقان به عنف با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا از انهدام باند سارقان به عنف خبر داد و گفت: تاکنون متهمان به ۵۰ فقره سرقت معترف و ۲۲ شاکی شناسایی شده است.

به گزارش سادس، سردار فرامرز به‌گذر در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی افزایش سرقت به عنف از شهروندان در سطح پارکهای حوزه استحفاظی پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ توسط گروه های ۲ الی ۵ نفره به صورت پیاده در بین شهروندان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و استرداد اموال مسروقه به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه نهایتاً با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت ۷ نفر از سارقان شناسایی شد، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی طی یک عملیات منسجم توانستند ۵ نفر از سارقان را دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در بازرسی از محل سارقان دستگیر شده ۲ قبضه چاقو مورد استفاده در سرقت ها کشف کرد، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده سارقان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت تلفن همراه و وجه نقد از مال باختگان معترف شدند که تاکنون ۲۲ نفر از شکات شناسایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از انجام تحقیقات تحویل مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: تلاش در راستای شناسایی سایر مال باختگان و دستگیری ۲ نفر سارق متواری کماکان ادامه دارد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار به‌گذر در ادامه ضمن توصیه به شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان باید درصورت امکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و برای جابه‌جایی در شهر از تاکسی استفاده کنند و اگر پول و یا اشیاء قیمتی به همراه دارند آن را به نحوی حمل کنند که جلب توجه نکنند.

وی ضمن هشدار به سارقان و مالخران گفت: مجرمان و هنجارشکنان بدانند که پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه قانون شکنی و بر هم زدن امنیت عمومی را نخواهد داد و افرادی که به هر نحو بخواهند هنجارشکنی کنند پلیس با قاطعیت با آنان برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *