انتقاد پولادگر از صحبت های یاری علیه عباس جدیدی

انتقاد پولادگر از صحبت های یاری علیه عباس جدیدی

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان از صحبت‌های یکی از نامزدهای انتخابات فدراسیون کشتی علیه عباس جدیدی انتقاد کرد.

به گزارش سادس، سید محمد پولادگر پس از انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی گفت: اساسنامه‌ای که امروز مبنای انتخابات کشتی بود، مصوبه مجمع عمومی را دارد. دیروز دو جلسه در وزارت ورزش داشتیم. دقیقا با رعایت منافع کشتی و بدون در نظر گرفتن افراد همه جوانب را بررسی کردیم و نظر کارشناسی همین بود که اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: آقای یاری صحبت‌هایی راجب قهرمان دیگرمان کرد. ما استادی داشتیم همیشه این جمله را می‌گفت که چیزی که برای خودت نمی‌پسندی برای دیگران مپسند. کسی که کاری می‌کند و به ما برمی‌خورد، ما دیگر نباید آن کار را بکنیم مخصوصا کسی که در جمع ما نیست. البته خوب بود ایشان در جلسه می‌ماند. دین ما دین اخلاق مداری است و پیامبر ما می‌گوید فلسفه بعثت من کامل کردن اخلاق است.

پولادگر تصریح کرد: گفتند که کشتی از همه بالاتر است اما ایران بالاتر از همه است. کشتی یا هر چیز دیگری بخاطر کشورمان اعتبار دارد. امیدوارم برای دوره ۴ ساله تلاش کنید که کشتی بیش از گدشته موفق باشد و افتخارآفرینی کند. باز هم می‌شود افتخار المپیک لندن را تکرار کرد. به آقای دبیر هم تبریک می‌گویم که با رای تمامی اعضا رییس فدراسیون شود. این همدلی و همراهی باعث می‌شود آدم امیدش بیشتر شود تا موفقیت های بیشتر کسب شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *