چیزی که باعث افتخار اینزاگی شده است

چیزی که باعث افتخار اینزاگی شده است

سرمربی اینتر از اینکه سومین فصل حضورش در این تیم را تجربه خواهد کرد به خود می‌بالد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال ایتالیا، اینتر فصل بسیار خوبی را با اینزاگی تجربه کرد. این تیم هر چند در رقابت‌های سری A نتوانست قهرمان شود اما جام حذفی را بالای سر برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا هم راه پیدا کرد.

اینزاگی درباره وضعیت اینتر گفت: ما فصل قبل 57 بار به میدان  رفتیم و لحظات تلخ و شیرین زیادی داشتیم. فصل طولانی و طاقت فرسایی بود. متاسفانه نتوانستیم قهرمانی در اسکودتو رابه دست آوریم. با این حال به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردیم.

او ادامه داد: مدت‌ها است که مربی‌ای نتوانسته است سه فصل پیاپی در  اینتر مربیگری کند. من سومین فصل حضورم در اینتر را تجربه خواهم کرد و این باعث افتخارم است.امیدوارم که در سومین فصل حضورم بهترین نتایج را به دست آوریم.

اینزاگی درباره شکست برابر منچستر سیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: بعد از بازی بسیار ناراحت بودم چرا که بازی بسیار خوبی را برابر سیتی به نمایش گذاشتیم و ثابت کردیم که تفاوت زیادی بین دو تیم نیست. می‌توانستیم در آن بازی به پیروزی برسیم و جام قهرمانی را بالای سر بریم اما متاسفانه این سیتی بود که از فرصت خود به خوبی استفاده کرد.

او درباره بازیکنان جدا شده از اینتر گفت: بازیکنانی زیادی از ما جدا شدند که دست به تاریخ‌سازی زدند مثل هاندانوویچ، بروزوویچ، دی‌آمبروزینو، ادین ژکو، گالیاردینی و اشکرینار. می‌خواهیم میانگین سنی تیم را پایین آوریم و امیدوارم بازیکنانی را جذب کنیم که کمک زیادی به تیم کنند. ما نیاز به دروازه‌بانی داریم که در بازی با پا بسیار خوب باشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *