خدمتی: از پرچم‌داری کاروان ایران در یونیورسیاد خوشحالم/ امیدوارم باز هم روی سکو بروم

خدمتی: از پرچم‌داری کاروان ایران در یونیورسیاد خوشحالم/ امیدوارم باز هم روی سکو بروم

ملی‌پوش تفنگ ایران گفت: امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

نجمه خدمتی در گفت‌وگو با سادس، بعد از انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران اظهار کرد: خیلی خوشحالم چون این سومین و آخرین دوره (به خاطر شرایط سنی) حضورم در مسابقات یونیورسیاد است. در بازی‌های دانشجویان دوره قبل در ایتالیا هم پرچم‌دار کاروان ایران بودم. این دومین پرچمداری و سومین دوره حضورم در این مسابقات است.

ملی‌پوش تفنگ در ادامه گفت: فکر می‌کنم بیشترین مدال کسب شده در یونیورسیاد برای من است. امیدوارم در این دوره یونیورسیاد هم مثل سال ۲۰۱۵ که رکوردشکنی کردم و ۵ مدال گرفتم روی سکو بروم و صاحب مدال شوم.

خدمتی در ادامه در جمع خبرنگاران درباره مراسم تجلیل از تیراندازان مدال‌آور گفت: امروز مراسم تجلیل از ورزشکارانی است که در جام‌های جهانی باکو و آلماتی مدال گرفته‌اند. به نوبه خودم به آنها تبریک می‌گویم و امیدوارم در مسابقات بعدی تعداد مدال‌های کسب شده بیشتر شود و همه ما جزو مدال آوران باشیم. این تجلیل و حمایت سبب روحیه بیشتر ورزشکاران در میادین دیگر می‌شود.

او درباره حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز گفت: در اولین دوره بازی‌های آسیایی مدال طلا گرفتم. این سومین حضورم در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که بتوانم باز هم روی سکو بروم.

او در خصوص رکوردشکنی‌ اخیرش نیز گفت: دیروز در دومین دوره مسابقات آزاد که انتخابی بازی‌های آسیایی هم بود توانستم رکورد ایران را در تفنگ که قبلا دست خودم و کرم‌زاده بود را ارتقا دهم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *