برپایی نمایشگاه «عطر سیب» در میدان آئینی امام حسین(ع)

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه عطرسیب از ۲۴ الی ۲۸ تیرماه جاری خبر داد.

حمیدرضا خونویی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه همچون سنوات گذشته در آستانه ماه‌ محرم نمایشگاه عطر سیب برگزار می شود، گفت: این رویداد فرهنگی از ۲۴ الی ۲۸ تیر ماه از ساعت ۸ الی ۲۰ در میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیا اینکه در این دوره عطر سیب، تلاش کردیم که توجه ویژه‌ای به هیئت‌های کوچک و خانگی داشته باشیم، گفت: بن خرید به هیئت‌هایی تعلق می‌گیرد که در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران به ثبت رسیده باشند که  مسئولان این هیئت‌ها می‌بایست با به همراه داشتن کارت شناسایی به نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در میدان امام حسین(ع) مراجعه کنند که پس از استعلام و اخذ تأیید نهایی از این نهاد، بن خرید خود را از نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: پرچم و کتیبه هیئت، اقلام بهداشتی، مواد غذایی، تجهیزات برقی و صنعتی، محصولات فرهنگی، لوازم یک بار مصرف، لوازم آشپزخانه و تجهیزات صوتی و الکترونیکی هیئات اقلامی است که در رویداد فرهنگی عطر سیب عرضه می‌شود. 

خونویی تأکید کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، غرفه‌های رویداد فرهنگی «عطر سیب» را بصورت رایگان در اختیار تولیدکنندگان قرار داده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *