یکه تازی جوکوویچ در ویمبلدون/ آلکاراس به یک‌چهارم نهایی رسید

یکه تازی جوکوویچ در ویمبلدون/ آلکاراس به یک‌چهارم نهایی رسید

نواک جوکوویچ اسطوره تنیس جهان به سی و دومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های گرنداسلم ویمبلدون دست یافت.

به گزارش سادس، در جریان دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی تنیس ویمبلدون، نواک جوکوویچ صرب مقابل هوبرت هورکاچ لهستانی با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و با کسب سی و دومین پیروزی متوالی خود در رقابت‌های تنیس ویمبلدون راهی یک چهارم نهایی شد.

جوکوویچ در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۷ بر ۶، ۷ بر ۶ و ۶ بر ۴ به برتری رسید و در ست سوم نیز ۷ بر ۵ شکست خورد. جوکوویچ برای رسیدن به نیمه نهایی باید از سد آندری روبلف روس بگذرد. این مسابقه صدمین دیدار جوکوویچ در مسابقات ویمبلدون بود که با کسب نودمین پیروزی او به پایان رسید.

در دیگر دیدار مهم این مرحله، کارلوس آلکاراس پدیده ۲۰ ساله تنیس جهان و نفر نخست رنکینگ برترین های جهان، مقابل متئو برتینی از ایتالیا پس از انکه در ست نخست ۶ بر ۳ شکست خورد در ۳ ست متوالی با نتیجه مشابه ۶ بر ۳ به برتری رسید و راهی دور بعد شد. آلکاراس برای راهیابی به نیمه نهایی باید از سد هولگر رونه دانمارکی بگذرد. رونه نیز ۳ بر یک برابر دیمیتروف بلغار صاحب برتری شد.
دنیل مدودف روس نیز در حالیکه در دو ست مقابل لهچکا پیروز شده بود، حریفش به دلیل مصدومیت از ادامه حضور در مسابقه کنار کشید.

همچنین استفانوس سیتسیپاس مرد شماره ۵ تنیس جهان از یونان مقابل کریستوفر یوبنکس نفر ۴۳ رنکینگ از آمریکا با نتیجه ۳ بر ۲ تن به شکست داد. یوبنکس و مدودف در یک چهارم نهایی مقابل هم به میدان می روند.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *