شبی که ساحل یزد کامل شد؛ قهرمانی زودهنگام گلسا در نیم فصل

شبی که ساحل یزد کامل شد؛ قهرمانی زودهنگام گلسا در نیم فصل

سادس/یزد هشتمین هفته از لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

هشتمین هفته از سیزدهمین مرحله لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شامگاه روز گذشته با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مختلف کشور به پایان رسید تا تنها دو هفته مانده به پایان نیم فصل دور رفت لیگ ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ساحلی ایران مقاومت گلساپوش یزد قهرمانی زود هنگام نیم فصل را همچون سال قبل به نام خود ثبت کند.

بزرگان ساحلی ایران در ترکیب گلساپوش که تا اینجای لیگ با ثبت میانگین شش گل زده و پذیرش تقریبا دو گل در هر مسابقه و ثبت بهترین خطوط حمله و دفاع به نام خود نشان دادند که در هر دو جبهه حمله و دفاع از توانمندی فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و پیروزی در مقابلی چنین تیمی قطعا برای هر تیمی شدنی نیست.

شاگردان «مهدی میرشمسی» در گلساپوش که هفته گذشته در شهرآورد ساحلی یزد به همتای همشهری خود یعنی صدرشیمی رحم نکردند و با قربانی کردن آنان صدرنشینی خود در جدول را ثبیت کردند، در اوج آمادگی روحی و جسمی از ساعت ۱۹:۴۵ و زیر بار جو سنگین ایجاد شده توسط هواداران در ورزشگاه سلمان محمودآباد (مردآباد) از شاهین خزر رودسر میزبانی کردند.

گلسایی‌ها در این دیدار با هتریک (سه گل زده) محمد علی مختاری، دو گل عباس رضایی و سید علی ناظم و تک گل حمیدرضا دهقانی و دریافت پنج گل از حریف در نهایت با نتیجه ۸ بر ۵ میهمان رودسری خود را بدرقه کردند.

تیم مقاومت گلساپوش یزد با کسب این نتیجه و ثبت هفت برد، یک باخت، ۴۸ گل زده، ۱۵ گل خورده از هشت بازی و با ۲۱ امتیاز مقتدرانه نسبت به سایر رقبا در صدر جدول جایگاه خود را تثبیت کرد و قهرمانی نیم فصل این دوره از لیگ را دو هفته زود تر از اتمام نیم فصل به دست آورد.

فتح نصف جهان با جوانان صدر شیمی

تیم جویای نام صدرشیمی با میانگین ۲۲ سال و کاملا بومی در این لیگ که گویا به خود باوری رسیده است که اینگونه جانانه میجنگد و به حریفان خود میتازد، شب گذشته نیز در اصفهان به پیروزی رسید تا جایگاه دومی و نائب قهرمانی خود را به جوانی و کم تجربگی نبخشد.

شاگردان «سیدمحمد میرحسینی» که از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه تختی شهر تیران اصفهان به مصاف تیم هیات فوتبال اصفهان رفته بودند با گل های داوود شکری، سید حمید میرحسینی، امیرحسین دهقانی زاده، سیدعلی میرحسینی و دو گل جواد دهقانی زاده و یک گل به خودی حریف و دریافت چهار گل در نهایت با نتیجه ۷ بر ۴ به پیروزی رسیدند تا با کسب این نتیجه همچنان مدعی عنوان نائب قهرمانی باشند.

صدر شیمی یزد هم اکنون با پنج پیروزی مستقیم، یک پیروزی در وقت های اضافه، دو باخت از هشت بازی،۳۲ گل زده، ۲۸ گل خورده و کسب ۱۷ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ قرار گرفتند.

برد چادرملو در هوای نفس‌گیر بندر

تیم چادرملو اردکان نیز دیگر نماینده فوتبال ساحلی استان در جریان برگزاری این هفته از لیگ راهی سواحل خلیج فارس شد تا در هوای گرم و شرجی بندر که نفس کشیدن هم در آن سخت است از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه غدیر بندرعباس میهمان تیم شهرداری این شهر باشد.

چادرملو نیز با کسب پیروزی ۸ بر ۳ مقابل شهرداری بندرعباس؛ شب فوتبال ساحلی یزد بی ساحل را تکمیل کرد تا یک بار دیگر نمایندگان فوتبال ساحلی استان در لیگ برتر رنگ تحقق را بر جمله «یزد مهد فوتبال ساحلی ایران است» ببخشند.

چادرملو اردکان نیز با پنج برد، سه باخت، ۴۰گل زده، ۲۱ گل خورده و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

یزد کاملا مدعی در فوتبال ساحلی

حال با پایان یافتن هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران و کسب عنوان قهرمانی زود هنگام گلساپوش و تکیه زدن دو تیم یزدی دیگر یعنی صدرشیمی و چادرملو در رده های دوم و سوم جدول، صدر جدول به ساحلی بازان یزد بی ساحل تعلق پیدا کرده تا مسئولان استان بیش از قبل همانطور که «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال هم هفته گذشته در جریان سفر خود به استان یزد در گفت‌وگو با سادس گفته بود به فکر تشکیل ستاد فوتبال ساحلی استان برای میزبانی از لیگ جهانی فوتبال ساحلی باشند.

جدول لیگ تا پایان هفته هشتم

جدول لیگ تا پایان هفته هشتم

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *