ششمین خرید PSG از لالیگا می‌آید

ششمین خرید PSG از لالیگا می‌آید

لوئیس انریکه از مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواست گابریل ویگا را از سلتاویگو جذب کند.

به گزارش سادس و به نقل از canal supporter، پاری‌سن‌ژرمن پس از انتخاب لوئیس انریکه به عنوان سرمربی جدیدش خیلی زود فعالیت در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی را آغاز کرد و تاکنون پنج بازیکن را جذب کرده است. فعالیت پاری‌سن‌ژرمن در فصل نقل‌وانتقالات ادامه پیدا خواهد کرد و این تیم در آستانه نهایی‌کردن ششمین خرید خود است.

انریکه به جذب گابریل ویگا، هافبک اسپانیایی سلتاویگو، علاقه دارد و از لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه پاریسی، خواسته است تا مذاکرات برای جذب این بازیکن را آغاز کند. انریکه به دنبال تقویت خط میانی پاری‌سن‌ژرمن است و قصد دارد که ویگا را جایگزین مارکو وراتی کند که در آستانه جدایی است.

پاری‌سن‌ژرمن تاکنون پنج بازیکن را به خدمت گرفته است. مارکو آسنسیو و اشکرینار به عنوان بازیکن آزاد راهی این تیم شده‌اند. مانوئل اوگارتی، لی کانگ این و لوکاس هرناندز ۱۲۰ میلیون یورو خرج روی دست پاریسی‌ها گذاشته‌اند.

ششمین خرید PSG از لالیگا می‌آید

با توجه به جدایی احتمالی ام‌باپه در تابستان به نظر می‌رسد انریکه مجبور به جذب یک مهاجم بزرگ باشد.

پاری‌سن‌ژرمن در فصلی که گذشت با هدایت گالتیه ناامیدکننده ظاهر شد و تنها توانست قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد که آن هم با اختلافی یک‌امتیازی نسبت به لانس رقم خورد. سران باشگاه پاریسی امیدوارند تجربه بالای انریکه به داد تیمشان برسد و آنها برای نخستین بار در تاریخ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *