لئوناردو: زمان رفتن ام‌باپه فرارسیده‌ است

لئوناردو: زمان رفتن ام‌باپه فرارسیده‌ است

مدیر ورزشی سابق باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به سخنان جنجالی اخیر ام‌باپه واکنش نشان داد. او بر این باور است که این بازیکن دیگر جایی در تیم پاریسی ندارد و باید از این تیم برود.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت، اظهارات جنجالی اخیر کیلیان ام‌باپه این بار با واکنش لئوناردو، مدیر ورزشی سابق باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، مواجه شد. لئوناردو هم در سخنانی انتقادی از این بازیکن خواست پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و راهی تیمی شود که دوست دارد.

لئوناردو گفت: به نظرم زمان جدایی ام‌باپه فرارسیده است و این بازیکن باید پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. پاری‌سن‌ژرمن پیش از ام‌باپه هم تیم بوده است و بعد از او هم تیم باقی خواهد ماند.

او  ادامه داد: ام‌باپه شش فصل در پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و در این شش فصل پنج تیم مختلف قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند که البته ام‌باپه برای هیچکدام از این پنج تیم به میدان نرفته است. با رفتارهایی که ام‌باپه از خود نشان می‌دهد ثابت می‌کند او بازیکنی نیست که توانایی رهبری تیم را داشته باشد. ام‌باپه بازیکن خوبی است اما یک کاپیتان و رهبر نیست. او گلزنی قهار است اما یک نوآور نیست و سخت بتوان تیم را بر محور او ساخت.

لئوناردو: زمان رفتن ام‌باپه فرارسیده‌ است

ام‌باپه اخیرا در سخنانی جنجالی پاری‌سن‌ژرمن را تیمی ازهم‌گسیخته و پرحاشیه دانست که به موفقیت یک بازیکن کمکی نمی‌کند. او گفت: باید اعتراف کنم که بازی‌کردن در پاری‌سن‌ژرمن باعث می‌شود تا من به بعضی از بلندپروازی‌هایم نرسم. پاری‌سن‌ژرمن تیمی پرحاشیه و جنجالی است. البته این باعث نمی‌شود تا تمرکزم را از دست بدهم؛ چراکه می‌دانم چگونه در زمین بازی کنم.

لئوناردو: زمان رفتن ام‌باپه فرارسیده‌ است

این اظهارات ام‌باپه با واکنش ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، هم مواجه شد و او هم از ام‌باپه خواست که تیمش را در تابستان ترک کند.

این مهاجم سرشناس یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او درخواست تمدید قراردادش را رده کرده است و به همین خاطر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم از او خواسته است که تیم را در تابستان ترک کند. با این شرایط و حاشیه‌هایی که برای ام‌باپه به وجود آمده است، پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن پاریس را در تابستان ترک کند. رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب او دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *