مصوبه‌ای برای افزایش اعتبارات تخریب و بازسازی مدارس از محل تهاتر نفت

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به مصوبه دولت برای جذب اعتبارات بیشتر از محل تهاتر نفت، برای تخریب و بازسازی مدارس فرسوده گفت: این مصوبه در انتظار تایید سران قواست و نتیجه آن تا دو هفته دیگر اعلام خواهد شد.

حمیدرضا خان محمدی در گفت‌وگو با سادس، با بیان اینکه مصوبه یاد شده در انتظار تایید سران قوا قرار دارد و اگر تایید شود، بودجه‌ای در جهت تخریب و بازسازی مدارس فرسوده به روش شیوه‌های جدید و مدرن در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار می‌گیرد، اظهار کرد: در این مصوبه هیات دولت که در انتظار تایید و تصویب سران قوا قرار دارد، پیشنهاد داده‌ایم ۷۰۰ میلیون دلار از محل تهاتر نفت در اختیار ما قرار دهند.

وی ادامه داد: این رقم را برای نیازی که در جهت تخریب و بازسازی مدارس فرسوده داریم پیشنهاد داده‌ایم تا بتوانیم از این محل منابعی را برای مدارس تخریبی یا کمبودهایی که در جاهای پر تراکم داریم، هزینه کنیم.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه اینگونه منابع به سقف اعتبارات سازمان نوسازی مدارس اضافه می‌شود، تصریح کرد: این مصوبه هیات دولت در نقطه رهایی تصویب است، یعنی هنوز به تایید نهایی سران قوا نرسیده و به ما ابلاغ نشده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پاسخ به اینکه آیا اتفاق نظر بین سران قوا در این زمینه وجود دارد؟، گفت: بله اتفاق نظر بین سران قوا در این زمینه وجود دارد و به نظر می‌رسد تا دو هفته دیگر نتیجه آن به ما ابلاغ شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *