حمایت ۱۰۵۱حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین در مهمانی ۱۰کیلومتری غدیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: ۱۰۵۱ حامی جدید برای حمایت مادی ومعنوی از ۱۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق علی در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر ثبت نام کردند.

به گزارش سادس، محمد دهرویه با اعلام برگزاری پویش به عشق علی، افزود: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و بویژه در روز عید سعید غدیر در مهمانی ۱۰ کیلیومتری غدیر برگزار شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان تهران نیز در این مراسم نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام کرد.

دهرویه ادامه داد: در همین راستا ۱۰۵۱ نفر از مردم نوعدوست حاضر در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام و به جمع خانواده حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی عنوان کرد: این تعداد حامی حمایت از ۱۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

وی یادآور شد: با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون ۹۸ هزار و ۱۳۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *