دخه‌آ از یونایتد جدا شد

دخه‌آ از یونایتد جدا شد

داوید دخه‌آ با انتشار پستی در توئیتر جدایی خود را از یونایتد اعلام کرد.

به گزارش سادس، داوید دخه‌آ در فصلی که گذشت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد. عملکرد ناامیدکننده این سنگربان اسپانیایی باعث شده است تا اریک تن‌هاخ به دنبال جذب یک سنگربان بزرگ در تابستان باشد.

در پیام این دروازه بان اسپانیایی آمده است:

«من می‌خواستم این پیام خداحافظی را برای تمام هواداران منچستریونایتد ارسال کنم. مایلم تشکر و قدردانی بی‌دریغ خود را نسبت به محبت ۱۲ سال گذشته ابراز کنم. از زمانی که سر الکس فرگوسن عزیز مرا به این باشگاه آورد، دستاوردهای زیادی داشتم. هر بار که این پیراهن را می‌پوشیدم، افتخاری باورنکردنی داشتم. حضور در بزرگترین باشگاه جهان افتخاری بود که فقط برای عده کمی فوتبالیست خوش شانس رخ می‌دهد. از زمانی که به اینجا آمده‌ام، دوران فراموش نشدنی و موفقی داشتم. فکر نمی‌کردم با ترک مادرید به عنوان یک پسر جوان این روزهای درخشان را تجربه کنم. اکنون، زمان مناسبی است که یک چالش جدید را تجربه کنم تا دوباره خودم را در محیط جدید تحت فشار قرار دهم. منچستریونایتد همیشه در قلب من خواهد بود، منچستر من را شکل داده است و هرگز مرا ترک نخواهد کرد.»

بیشتر بخوانید

یونایتد به زودی با پیشنهادی جدید و ۵۵ میلیون یورویی به اینتر انتقال آندره اونانا را نهایی می‌کند و قرار است این دروازه‌بان که فصل قبل در اینتر بود را به اولدترافورد بیاورد.

پس از ۱۲ سال و ۵۴۵ بازی، داوید دخه‌آ تابستان امسال منچستریونایتد را ترک می‌کند. قرار بود او قراردادش را با کاهش حقوقش تمدید کند ولی این اتفاق رخ نداد تا این دروازه‌بان اسپانیایی بازیکن آزاد شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *