چرا کاسیمیرو به یونایتد رفت؟

چرا کاسیمیرو به یونایتد رفت؟

هافبک برزیلی یونایتد درباره انتقالش به این تیم و هدفش برای فصل بعد توضیح داد.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت ۲۴، کاسیمیرو بعد از ۹ سال حضور در رئال مادرید، فصل گذشته تصمیم به جدایی از این تیم گرفت تا پیراهن منچستر یونایتد را برتن کند. این بازیکن برزیلی که در ابتدای فصل قبل به منچستر یونایتد پیوست، عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته و به یکی از بازیکنان کلیدی و تاثیر گذار تیم تبدیل شده است.

کاسیمیرو درباره حضور در یونایتد و انتظارش برای فصل جدید مصاحبه ای داشت که در زیر می خوانیم:

چرا یونایتد؟

وقتی یونایتد به من پیشنهاد داد با خانواده صحبت کردم و آنها بلافاصله موافقت کردند. من این شانس را داشتم که در اوج، یک باشگاه بزرگ را ترک کنم و به تیم بزرگ دیگری بپیوندم. شاید اگر هر تیم دیگری غیر از یونایتد به من پیشنهاد می‌داد، قبول نمی کردم و در رئال می‌ماندم. البته میل به بازی در لیگ برتر هم در این انتقال نقش داشت. از لیگ برتر تصوری داشتم که وقتی برای اولین بار در آن به میدان رفتم فهمیدم تصورم درست بوده است.

تصور بازی در لیگ برتر

اینجا هیچ بازی ساده‌ای وجود ندارد. وقتی صدرنشین با آخرین تیم جدول بازی می‌کند، مشخص نیست چه تیمی برنده خواهد شد. اگر با ۹۰ درصد توانتان در بازی‌ها باشید شکست می‌خورید و تنها راه برنده شدن این است که با تمام توان بازی کنید.

هدف بعدی

هدف من قهرمانی در جام جهانی با برزیل و بازگرداندن منچستریونایتد به اوج است. ما می‌خواهیم فصل بعد برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم و باید از همان ابتدا با قدرت ظاهر شویم.

کاسیمیرو در تابستان ۲۰۲۲ از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. این بازیکن برزیلی در لیگ برتر ۲۸ بازی انجام داد که در آنها ۴ گل به ثمر رساند و ۳ پاس گل داد.

بدیهی است که فصل ۲۳-۲۰۲۲ برای تیم موفقیت‌آمیز بوده است اما یونایتد باید برای فصل بعد بهتر از این شود. به نظر می‌رسد که تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر فصل بعد در اولویت یونایتد باشد.

منچستریونایتد مایل است ۱۰ بازیکنش را بفروشد تا برای فصل آینده بازسازی خوبی در تیم صورت گیرد. جیدون سانچو، هری مگوایر و آنتونی مارسیال از جمله بازیکنان مهمی هستند که در تابستان اولدترافورد را ترک خواهند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *