توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود / باشگاه‌ها حامی ورزش بانوان باشند

توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود / باشگاه‌ها حامی ورزش بانوان باشند

سادس/اصفهان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ایجاد یک باشگاه به معنای تعطیلی یک زندان است، زیرا توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب‌ها و گرفتاری‌های اجتماعی را ایجاد کرده و متقابلا گرایش به ورزش را افزایش می‌دهد.

مهدی تاج در حاشیه آیین رونمایی و افتتاح باشگاه دکتر تامین در اصفهان، با بیان اینکه فوتبال ساحلی یک مزیت برای ورزش کشور است، اظهار کرد: بازیکنان ما توانایی درخشش در عرصه جهانی را دارند. در استان اصفهان کمبود تیم فوتبال ساحلی احساس می‌شد.

وی افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جهان تیمی مطرح و همواره تاثیرگذار بوده است، لذا سرمایه‌گذاری روی این رشته برای سال های آینده مفید خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: بازیکنان ما موفق به شکست ژاپن و برزیل شدند و این یک توفیق است. جای خالی در فوتبال ساحلی در اصفهان پر شده و برخی از بازیکنان و مربیان تیم ملی ما اصفهانی هستند. البته فوتبال ساحلی در شهرهایی همچون یزد نیز رشد چشمگیری داشته است.

تاج یادآور شد: تیم‌داری اصفهان و دکتر تامین در فوتبال ساحلی یک اتفاق مثبت برای ورزش استان اصفهان است. به مدیر عامل باشگاه دکتر تامین پیش تیم داری در رشته بانوان را نیز پیشنهاد می‌کنم، زیرا بانوان نیز از ارکان مهم جامعه هستند و این مورد هم یکی از کمبودها به شمار می‌رود.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: ایجاد یک باشگاه به معنای تعطیلی یک زندان است، زیرا توسعه ورزش، زمینه کاهش آسیب‌ها و گرفتاری‌های اجتماعی را ایجاد کرده و متقابلا گرایش به ورزش را افزایش می‌دهد.

او افزود: ورود به حوزه ورزش بانوان و تیم‌داری در این بخش شرایط بهتری را برای ورزش اصفهان رقم می‌زند. بنابراین حمایت از ورزش بانوان از سوی باشگاه‌ها ضروری است.

تاج در پایان با تاکید بر لزوم تعامل صحیح با اداره کل ورزش و جوانان، یادآور شد: به طور کلی از عملکرد فردی و گروهی هیئت فوتبال بسیار راضی هستم و نهایت همکاری و حمایت را با آن‌ها خواهیم داشت. باید تعامل بسیار خوبی با اداره کل ورزش و جوانان اصفهان داشته باشیم تا با یک تعامل صحیح روند بهتری در پیش خواهیم بگیریم

انتهای پیام 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *