خط‌ونشان خمس برای شاگردانش در ترکیه

خط‌ونشان خمس برای شاگردانش در ترکیه

سادس/آذربایجان شرقی تمرینات تیم تراکتور در سومین روز از اردوی ترکیه طی سه نوبت پیگیری شد.

به گزارش سادس، تمرین نوبت صبح روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه، تیم فوتبال تراکتور، از ساعت ۸ صبح در زمین چمن محل اقامت این تیم آغاز شد.

اعضای کادرفنی در بخش نخست، تمرینات هوازی را برای بازیکنان در نظر گرفته بودند. در ادامه، شاگردان خمس تمرین شوت‌زنی انجام دادند که این آیتم با درخشش دروازه‌بانان این تیم همراه بود.

تی‌تی‌ها، پس از صرف صبحانه و استراحت کوتاه، در سالن بدنسازی زیر نظر خولیو مونیوز، مربی بدنساز وزنه زدند.

تمرین نوبت عصر تیم از ساعت ۱۸ در زمین چمن آغاز شد که «پاکو خمس» در ابتدای آن خطاب به شاگردانش گفت: «نمی‌خواهم در بازی‌ها به داوران اعتراض کنید و یا با بازیکنان حریف درگیر شوید، چرا که این کارها هیچ سودی ندارد. سال گذشته چند بازیکن ما به دلیل اعتراض و درگیری از زمین مسابقه اخراج شدند و اکنون آن نفرات اینجا نیستند و جایی در تیم من ندارند. انرژی و قدرت‌مان را برای ارائه فوتبال زیبا و کمک به همدیگر صرف خواهیم کرد. در مجموع از عملکرد همه رضایت دارم و بازیکنان جدید به خوبی خودشان را با شرایط تیم وفق داده‌اند.»

شاگردان خمس در این جلسه تمرینی آیتم‌های تاکتیکی مختلفی را مرور کردند.

مهدی هاشم‌نژاد تمرینات اختصاصی را در کنار زمین انجام می‌داد.

همچنین آلوارو خیمنس که هنوز کارهای انتقالش به تراکتور به پایان نرسیده است، به همراه تیم تمرین کرد.

اردوی ۱۴ روزه تراکتور از روز دوشنبه ۱۲ تیرماه آغاز شده و تی‌تی‌ها در اولین دیدار تدارکاتی خود در این اردو، روز جمعه ۱۶ ماه جاری، به مصاف اورنبورگ روسیه خواهند رفت و یک دیدار دوستانه دیگر نیز برای این تیم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *