هشدار به ام‌باپه

هشدار به ام‌باپه

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پیام هشدارآمیزی به ام‌باپه داد و البته لوئیس انریکه از علاقه‌اش برای کارکردن با این بازیکن سخن گفت.

به گزارش سادس و به نقل از لوپاریزین، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن لوئیس انریکه را رسما به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد تا این سرمربی سرشناس اسپانیایی جایگزین کریستف گالتیه شود.

با این همه سوژه اصلی در پاری‌سن‌ژرمن کیلیان ام‌باپه است که معلوم نیست در این تیم می‌ماند یا اینکه راهی رئال مادرید می‌شود.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در این باره پیام هشدارآمیزی به ام‌باپه داد. او در واکنش به احتمال جدایی این بازیکن گفت: «به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم بهترین بازیکنمان به صورت مجانی تیم را ترک کند. این غیر ممکن است. ام‌باپه اعلام کرده است دوست دارد بماند و این چیزی است که ما هم می‌خواهیم. البته او برای ماندن باید قراردادش را تمدید کند. ام‌باپه پیش از این گفت به صورت مجانی تیم را ترک نمی‌کند. اگر او نظرش را تغییر داده است، مشکل من نیست.

ام‌باپه یک فصل دیگر با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او در صورتی که قراردادش را تمدید نکند می‌تواند در تابستان آتی تیم را مجانی ترک کند و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن چنین چیزی را نمی‌خواهد و به همین خاطر از او خواسته است تا قراردادش را تمدید کند.

لوئیس انریکه پس از معرفی‌اش به عنوان سرمربی جدید پاری‌سن‌ژرمن گفت: ما تیم بسیار خوبی داریم و می‌خواهم به همین بازیکنانی که با تیم قرارداد دارند اعتماد کنم. به شما قول می‌دهم که تیمی قوی داشته باشیم و فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *