بارسلونا با شکست اتلتیک در جایگاه دوم باقی ماند


بارسلونا

بارسلونا با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو 45 امتیازی شد و در رتبه دوم لالیگا ماند.

به گزارش سادس، بارسلونا شنبه در هفته بیست و یکم لالیگا در نوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو بود و توانست به راحتی حریفش را با سه گل شکست دهد.
نخستین موقعیت خطرناک را بازیکنان اتلتیک به دست آوردند. ضربه لوییس گارسیا تیرک دروازه بارسا را لرزاند. در ادامه قرمز و سفیدپوشان موقعیت خوب دیگری به دست آوردند که آن ضربه نیز به گل تبدیل نشد. با این حال آبی اناری‌ها به گل دست یافتند. پاکو آلکاسر با پاس نیمار توانست گل نخست بازی را در دقیقه 18 به ثمر برساند. اتلتیک به دنبال جبران گل بود اما این اتفاق نیفتاد. میزبان به یک ضربه آزاد دست پیدا کرد. لیونل مسی پشت این ضربه ایستاد و آن را به زیبایی از زاویه ای تقریبا بسته وارد دروازه اتلتیک کرد. نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع بارسا به پایان رسید.
در نیمه دوم تیم مهمان تلاش کرد اختلاف را کم کند اما حمله های این تیم بی تاثیر بود. در مقابل آبی اناری ها نیز موقعیت هایی ایجاد کردند و از حریف موفق تر بودند. الیکس ویدال توانست گل دیگری برای بارسلونا به ثمر برساند. این گل در دقیقه 67 به ثمر رسید. پس از این بازیکنان اتلتیک از به تساوی رساندن بازی ناامید شدند و بازی در میانه میدان پیگیری می شد. با این حال هر دو تیم گاهی موقعیت هایی داشتند که برای آبی اناری ها خطرناک تر بود.
بارسلونا با این پیروزی 45 امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند.
پیش از این دیدار مالاگا برابر اسپانیول قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.
اتلتیکو مادرید دقایقی بعد به مصاف لگانس خواهد رفت و آخرین بازی امشب بین دو تیم والنسیا و ایبار برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

}

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *