گتوزو هم‌عقیده با آلگری و مورینیو

گتوزو هم‌عقیده با آلگری و مورینیو

گتوزو با آن که از چند تیم عربستانی پیشنهاد داشت اما مانند مورینیو و آلگری راهی لیگ عربستان نمی‌شود و ترجیح می‌دهد که به حضورش در فوتبال اروپا ادامه دهد.

به گزارش سادس و به نقل از کالچومرکاتو، گتوزو یکی از مربیان سرشناسی است که باشگاه‌های عربستانی قصد داشتند در تابستان جاری او را جذب کنند.

گتوزو با آن که چند پیشنهاد خوب از لیگ عربستان داشت اما ترجیح می‌دهد راهی این لیگ نشود. او همچنان منتظر یک پیشنهاد خوب اروپایی است تا به حضورش در فوتبال این قاره ادامه دهد.

گتوزو که سابقه مربیگری در میلان و ناپولی را در کارنامه دارد فصل قبل هدایت والنسیا را بر عهده داشت که به خاطر کسب نتایج ضعیف در ژانویه از هدایت این تیم لالیگایی اخراج شد.

او تنها مربی‌ای نیست که پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرده است. پیش از این هم آلگری و مورینیو با پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی از لیگ عربستان مواجه شده بودند اما حاضر به رفتن به این کشور نشدند.

با آن که مربیان بزرگ فوتبال اروپا فعلا تمایلی برای حضور در لیگ عربستان ندارند اما شاید حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان مثل کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، انگولو کانته، کولیبالی و البته فیرمینو باعث شود تا نظر آنها هم تغییر کند و به نظر می‌رسد که روزهای خاصی در انتظار فوتبال و لیگ عربستان است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *