واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعات: ایسکو را نمی‌شناسیم

واکنش مدیرعامل تراکتور به شایعات: ایسکو را نمی‌شناسیم

سادس/آذربایجان شرقی مدیرعامل باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون این تیم واکنش نشان داد.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با سادس با تکذیب شایعات مطرح شده مبنی بر علاقه باشگاه تراکتور به جذب «علیرضا بیرانوند» اظهار کرد: کسی که از این قدرت تخیل برخوردار است، قطعا می‌تواند در صنعت فیلمسازی با استعداد باشد و بهتر است این تخیلات را در فضای سینما پیاده کند.

وی در رابطه با حضور «آلوارو خیمنز» در تست پزشکی تراکتور، متذکر شد: این بازیکن هم‌اکنون در بیمارستان حاجی بادامی استانبول، تست‌های پزشکی را پشت می‌گذارد و برای عقد قرارداد منتظر جواب آزمایش‌ها هستیم.

مدیرعامل تراکتور در رابطه با شایعه‌ی مطرح شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر احتمال جذب ایسکو ستاره سال های نه چندان دور رئال‌مادرید توسط این تیم مطرح کرد: این بازیکن را در مقوله‌ی نقل‌وانتقالات تراکتور نمی‌شناسیم و این موضوع نیز دستپخت همان فیلم‌سازان اهل تخیل است.

وی در خصوص با اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال تراکتور در ترکیه افزود: این اردو ۱۴ روزه خواهد بود که دو دیدار تدارکاتی در این اردو قطعی شده و یک دیدار هم احتمالی است.

نصیرزاده در خصوص فعالیت‌های نقل‌وانتقالاتی تراکتور نیز خاطرنشان کرد: آلوارو خیمنز، آخرین خرید نخواهد بود و ما تا جا داریم به دنبال جذب بازیکن هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *