پایان دوران حضور تیاگو در لیورپول؟

پایان دوران حضور تیاگو در لیورپول؟

امضای قرارداد با الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای می‌تواند آغازی بر پایان دوران تیاگو در لیورپول باشد.

به گزارش سادس و به نقل از آس، تیاگو آلکانتارا وارد آخرین سال قراردادش با لیورپول شده است و جدای از شرایط قرارداد، این هافبک ممکن است لیورپول را در تابستان ترک کند. لیورپول پس از یک فصل سخت نتوانست جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند و تیاگو آلکانتارا نیز به دلیل مصدومیت نتوانست در مراحل پایانی فصل به تیم کمک کند.

این بازیکن ۳۲ ساله منتظر تصمیم یورگن کلوپ است. لیورپول به‌زودی می‌تواند تصمیم مهمی را در مورد آینده تیاگو آلکانتارا بگیرد و فنرباغچه یکی از باشگاه‌هایی است که در نظر دارد برای جذب این ملی‌پوش اسپانیایی اقدام کند.

قرارداد هافبک اسپانیایی ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. قرمزها همچنین در تابستان امسال دو بازیکن اضافه کرده‌اند که می‌تواند توجیه حضور تیاگو را از بین ببرد. یورگن کلوپ به‌تازگی آلکسیس مک‌آلیستر، هافبک آرژانتین در جام جهانی و دومینیک سوبوسلای مجارستانی را به خدمت گرفته است. لیورپول برای این هافبک آرژانتینی و مجارستانی به ترتیب ۲۴ و ۲۲ساله بیش از ۱۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است.

تیاگو یکی از اعضای مهم تیم کلوپ در سه فصل اخیر بوده ولی با بدشانسی فصل قبل اغلب دچار مصدومیت شد. تیاگو فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱،  ۳۹ بازی انجام داد و ۲۶ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش بود.

استفان باجستیک، کورتیس جونز و تیاگو ممکن است در تابستان راهی تیم دیگری شوند. در غیر این صورت کار سختی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول در فصل جدید دارند. همچنین طبق نوشته دیلی‌میل، جوردن هندرسون نخستین ستاره سرشناسی است که استیون جرارد برای تقویت تیمش در عربستان خواستار جذب او شده است. هندرسون فصل خوبی را با لیورپول پشت سر نگذاشت و احتمال فروش او در تابستان زیاد است البته کاپیتان آنفیلدی‌ها دو فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد و باید دید که در نهایت کلوپ اجازه جدایی را به او می‌دهد یا خیر.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *