پیش‌بینی ماتئوس از تعداد گلهای هری کین در بایرن

پیش‌بینی ماتئوس از تعداد گلهای هری کین در بایرن

کاپیتان سابق بایرن‌مونیخ پیش‌بینی کرد هری کین در بایرن‌مونیخ حداقل ۳۰ گل در یک فصل به ثمر برساند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌بازر، بایرن‌مونیخ برای تقویت خط حمله‌اش به دنبال جذب مهاجمی سرشناس و بزرگ است. گزینه نخست توماس توخل برای تقویت خط حمله تیمش هری کین، مهاجم باتجربه و سرشناس تاتنهام است. هری کین دومین گلزن برتر تاریخ لیگ برتر قرار است به بوندسلیگا برود.

لوتار ماتئوس در ستون خود در اسکای درباره این انتقال نوشت و ابراز امیدواری کرد کین به‌زودی پیراهن باواریایی‌ها را به تن کند. ماتئوس درباره هری کین نوشت: «او مهاجمی است که تقریبا هیچ نقطه ضعفی ندارد. کین بهترین خرید ممکن برای بایرن در تابستان خواهد بود. کین مهاجمی است که واقعا می‌داند دروازه کجاست و خارج از محوطه جریمه هم فوتبال خوبی بازی می‌کند. او کاپیتان تیم ملی انگلیس است و در ۲۹سالگی می‌تواند بهترین خرید بایرن باشد.

مانه احتمالا در فهرست فروش باشگاه بایرن است

کین در ۴۳۵ بازی برای تاتنهام ۲۸۰ گل به ثمر رسانده است. ماتئوس مطمئن است اگر تغییری ایجاد شود و کین پیراهن بایرن را به تن کند، باید شاهد رفتن سادیو مانه باشیم. کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در بخش دیگری از یادداشتش نوشت: «اگر هری کین به بایرن‌مونیخ برود فصل آینده حداقل ۳۰ گل به ثمر می‌رساند. از این موضوع مطمئن هستم. او در تاتنهام همکاری خوبی با سون هیونگ مین داشته است و در بایرن بازیکنان کناری او خیلی خوب و با کیفیت هستند. از موسیلا، مولر، سانه، گنبری گرفته تا کومان همگی می‌توانند به‌خوبی کین را در خط حمله تغذیه کنند. بایرن جزو ۵ تیم برتر جهان است و باید بازیکنان بزرگ و باکیفیت داشته باشد. خرید کین نه‌تنها برای بایرن که برای بوندسلیگا نیز ارزشمند خواهد بود. بعد از اینکه مذاکره برای خرید هالند به نتیجه نرسید، همه در باشگاه فکر می‌کنند که شما به یک مهاجم درجه‌یک جهانی نیاز دارید. کین قطعا ارزشش را دارد.»

گفته می‌شود تاتنهام پیشنهاد اولیه ۷۰ میلیون یورویی بایرن به اضافه پاداش را رد کرده است. آنطور که دیلی‌میل نوشته است، باواریایی‌ها در حال آماده‌سازی پیشنهاد دوم‌اند که قرار است این هفته به لندنی‌ها ارائه شود. پیشنهاد جدید بایرن ۹۳ میلیون یورو به اضافه پاداش است که باید دید سران تاتنهام به این پیشنهاد چه واکنشی خواهند داشت.

هری‌ کین بازیکن کلیدی و تاثیرگذار تاتنهام است و گزارش‌ها حاکی است که باشگاه لندنی برای فروش او ۱۰۰ میلیون یورو می‌خواهد. از رئال مادرید، منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان دیگر مشتریان کاپیتان تاتنهام یاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *