احسان حدادی باید جدی‌تر تمرین کند

احسان حدادی باید جدی‌تر تمرین کند

سرپرست فدراسیون دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در فاصله حدود ۱۰۰ روز تا آغاز بازی‌های آسیایی هانگژو باید تمریناتش را جدی‌تر دنبال کند تا در بازی‌ها مدال کسب کند.

به گزارش سادس، احسان حدادی اوایل خرداد ماه سال جاری برای برپایی اردویی تدارکاتی به آمریکا اعزام شد. فدراسیون اعلام کرد این اردو دو ماهه خواهد بود و حدادی در این مدت در چند مسابقه هم شرکت خواهد کرد اما ۳۱ خرداد بدون شرکت در مسابقه‌ای که رکورد رسمی از او ثبت شود، به ایران بازگشت.

افشین داوری در مورد وضعیت تمرینات حدادی به سادس گفت: قرار بود دو هفته در مجموعه آفتاب انقلاب تمرین کند و بعد هم به شهر دیگری برود تا به آمادگی مطلوب برسد. تا زمانی که از او خروجی و رکورد نبینیم، نمی‌توانیم در مورد وضعیتش صحبت کنیم. چند روزی است که تمریناتش را شروع کرده اما خودش و ما اصرار داریم که باید تمریناتش را خیلی جدی‌تر و حرفه‌ای‌تر دنبال کند.

او در مورد برنامه حدادی در سفر یک ماهه‌اش به آمریکا بیان کرد: برنامه‌هایش در دوره من پیش‌بینی نشده بود و همان موقع که به فدراسیون وارد شدم، او به آمریکا رفت. برنامه‌اش چند جلسه تمرین و مشاوره با حضور مربی سابقش بود تا در ۱۰۰ روز باقی مانده تا بازی‌های آسیایی کار را ادامه بدهد. تصورم این بود دوست دارد تا زمان بازی‌ها در آمریکا بماند و از او خواستم این کار را بکند اما برنامه‌اش چیز دیگری بود.

احسان حدادی باید جدی‌تر تمرین کند

مجبور به انتخاب تیم اعزامی به بازی‌های آسیایی هستیم

سرپرست فدراسیون دوومیدانی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در مورد انتخاب تیم اعزامی دوومیدانی به بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرد؛ موضوعی که باعث انتقاد برخی از اهالی دوومیدانی شده است چرا که انتظار داشتند فدراسیون مهلت بیشتری به ورزشکاران بدهد تا به اوج آمادگی خود برسند اما طی امروز و فردا (۱۲ و ۱۳ تیر) رکوردگیری برگزار می‌شود و در نهایت فدراسیون نفرات اعزامی را انتخاب خواهد کرد.

داوری در مورد انتخاب نفرات اعزامی بیان کرد: این موضوع باب میل ما هم نیست اما چاره‌ای نداریم چون ستاد بازی‌های آسیایی یک تاریخ را به عنوان آخرین مهلت برای ارسال اسامی تعیین کرده است و باید آن را رعایت کنیم. دیدگاه ما این بود که از قهرمانی آسیا برگردیم و قهرمانی کشور را هم برگزار کنیم تا ورزشکارانمان برسند چون الان از نظر پیک بدنی ۶۰، ۷۰ درصد آماده‌اند. هرچه دیرتر اسامی را اعلام می‌کردیم بهتر بود اما تا ۲۰ تیر زمان داریم و باید اسامی قطعی را اعلام کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *