آمریکا هنوز به عطایی ویزا نداده است/ ایران بدون سرمربی در هفته سوم لیگ ملت‌ها؟

آمریکا هنوز به عطایی ویزا نداده است/ ایران بدون سرمربی در هفته سوم لیگ ملت‌ها؟

آمریکا هنوز هم به سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ ویزا نداده و قرار است این موضوع فردا دوباره پیگیری شود.

به گزارش سادس، هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ از چهاردهم تیرماه به میزبانی آناهایم آمریکا برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال ایران هم به مصاف فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا می‌رود.

اعضای تیم ملی والیبال ایران پس از مشخص‌شدن وضعیت صدور ویزای آمریکا، در دو گروه عازم آناهایم، محل برگزاری مسابقات، شدند اما کشور میزبان هنوز به بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی، ویزا نداده است.

میلاد تقوی، دبیر کل فدراسیون والیبال، که همراه تیم در آناهایم به سر می‌برد، در این باره به سادس گفت: «ویزایی آقایان عطایی، مصطفی کارخانه و حسین خوریانی، آنالیزور تیم، امروز صادر نشده و ریجکت هم نشده‌اند. قرار است فردا دوباره به سفارت مراجعه کنند. البته با کارشکنی‌هایی که صورت گرفته هر چیزی محتمل است اما ۱۰۰ درصد پیگیر صدور ویزا هستیم.»

او ادامه داد: «ویزای شهروز همایونفرمنش و محمد ولی‌زاده صادر شده و امروز به آناهایم اعزام می‌شوند تا به تیم ملحق شوند.»

پیش از این آمریکا به امین اسماعیل‌نژاد و آرمان صالحی (بازیکن)، ‌ نیما ده‌پناه، پزشک، رضا قلی‌پور، فیزیوتراپ، و حمزه فتحی، ماساژور تیم ملی، هم ویزا نداده بود و محمدطاهر وادی هم ریجکت شد. با این حال تیم با ۱۲ بازیکن راهی آناهایم شد و علی رمضانی، احسان دانش‌دوست، محمدرضا موذن، آرمین افشین‌فر و بردیا سعادت هم از ایران به ترکیب تیم اضافه شدند.

سیدمحمد موسوی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت‌پور، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، علی حاجی‌پور و پوریا حسین‌خانزاده به عنوان بازیکن و اکبر محمدی (سرپرست)، علیرضا طلوع‌کیان (مربی)، پاول و یاناس به ترتیب مربیان تمرین‌دهنده و بدنساز تیم ملی هم اکنون در آناهایم حضور دارند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *