ستاره فرانسوی در یووه ماند

ستاره فرانسوی در یووه ماند

پل پوگبا پس از جلسه‌ای که بین مدیربرنامه‌هایش و مدیران یوونتوس برگزار شد، تصمیم گرفت در یوونتوس بماند تا سومین جداشده بزرگ این تیم بعد از دی‌ماریا و کوادرادو نباشد.

به گزارش سادس و به نقل از فوتبال‌ایتالیا، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، روزنامه‌نگار ایتالیایی، نیز خبر داد که مذاکره بین یوونتوس و مدیربرنامه‌های این بازیکن به‌خوبی برگزار شد و هافبک فرانسوی برای فصل بعد هم در تورین خواهد ماند.

پیشنهادهایی از چند تیم عربستانی برای پوگبا به دست مدیران یوونتوس رسیده بود ولی این باشگاه به آنها توجه نکرد. انتظار می‌رود پوگبا تمرین‌هایش را قبل از شروع پیش فصل از هفته بعد آغاز کند. این بازیکن در فصل قبل اغلب مصدوم بود و در خیلی از بازی‌های تیمش نتوانست حضور داشته باشد.

پوگبای ۳۰ ساله در فصل ۲۳-۲۰۲۲ تنها شش بازی در لیگ برای یوونتوس انجام داد؛ چرا که مصدومیت بارها او را از میادین دور نگه داشت و حتی نتوانست به اردوی تیم ملی کشورش برای انتخابی یورو نیز دعوت شود.

جدایی دی‌ماریا و کوادرادو از یووه

یوونتوس برای فصل جدید تاکنون دو بازیکن خود را از دست داده است. آنخل دی‌ماریا یک فصل ناامیدکننده را در یوونتوس پشت سر گذاشت و در بیشتر بازی‌های فصل نیمکت‌نشین بود. باشگاه یوونتوس اعلام کرد که قرارداد دی‌ماریا را تمدید نخواهد کرد و این بازیکن جدا خواهد شد.

همچنین قرارداد خوان کوادرادو با یوونتوس به پایان رسید و این باشگاه رسما اعلام کرد که قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد. اکنون این بازیکن در آستانه حضور در لیگ عربستان است. کوادرادو با باشگاه الاخدود به توافق رسیده و در آستانه عقد قرارداد با این تیم است.

سران تیم عربستانی همچنین خواستار جذب ماسیمیلیانو آلگری نیز بودند که این مربی پیشنهاد الهلال را رد کرد.

آلگری فصل پرفشاری را با یوونتوس تجربه کرد و در نهایت تیم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *