ورود فراکسیون ورزش به درگیری در تمرین استقلال

ورود فراکسیون ورزش به درگیری در تمرین استقلال

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت که این فراکسیون در اولین جلسه موضوع درگیری در جریان تمرین تیم استقلال را پیگیری خواهد کرد.

علی رضایی در گفت‌وگو با سادس با اشاره به برخورد انجام شده از سوی افرادی با یکی از هواداران استقلال در جریان تمرین روز گذشته این تیم، گفت: باید به هوادار احترام گذاشت چون اگر هوادار نباشد ورزش و فوتبال هم نیست.

وی افزود: همه چیز مربوط به هوادار و تماشاچی است چون اگر هوادار نباشد روح ورزش هم بی معناست پس نباید هوادار را ناراحت کرد. البته هوادار هم گاهی به دلیل شکست تیمش ناراحت می‌شود که نمونه آن را می‌توان درباره باشگاه استقلال دید.

سخنگوی فراکسیون ورزش توضیح داد: هوادار استقلال به دلیل شکست‌های تیمش از باشگاه و مدیریت آن ناراحت است که بعضا این ناراحتی ممکن است باعث بیان شعارهایی علیه مدیریت باشگاه شود، اما آن آقا (هانی کرده) چه کاره است که هوادار را مورد ضرب و شتم قرار دهد؛ باید این موضوع بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

رضایی گفت: بر این اساس ما در اولین جلسه مجلس بعد از تعطیلات حتما این موضوع را در فراکسیون ورزش پیگیری می‌کنیم. معتقدیم باید احترام هوادار و تماشاچی حفظ شود و البته هوادار هم شئونات را رعایت کرده و بی احترامی نکند.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند باید وزارت ورزش به این موضوع ورود جدی داشته باشد.

به گزارش سادس، اولین تمرین تیم فوتبال استقلال با جواد نکونام، سرمربی جدید آبی‌ها عصر روز پنج‌شنبه در کمپ حجازی برگزار شد.

این تمرین با حاشیه همراه بود و یکی از افراد سابقه‌دار تهران به نام هانی کرده پس از این که جمعی از هواداران علیه حجت کریمی شعار سر دادند وارد جایگاه هواداران شد و با چند تن درگیر شد.

این فرد پیش از این در کنار زمین با حجت کریمی صحبت کرده بود و روی نیمکت‌های کنار زمین تمرین را تماشا کرده بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *