مارتینو: مسی و بوسکتس برای تعطیلات نیامده‌اند

مارتینو: مسی و بوسکتس برای تعطیلات نیامده‌اند

سرمربی جدید اینترمیامی تاکید کرد لیونل مسی و سرخیو بوسکتس برای «تعطیلات» به MLS نمی‌آیند.

به گزارش سادس و به نقل از ساکرنت، خراردو مارتینو چهارشنبه به عنوان سرمربی جدید اینترمیامی معرفی شد؛ جایی که قرار است با مسی و بوسکتس – که قبلا در بارسلونا با آنها کار کرده بود – دیدار کند. مارتینو در نشست خبری گفت: زمانی که با لئو و سرخیو صحبت کردم، درباره رسیدن به موفقیت و رقابت خوب بحث کردیم. این دو بازیکن برای تعطیلات به آمریکا نیامده‌اند. ما می‌خواهیم رقابت کنیم. آنها فوتبالیست‌هایی نیستند که به اینجا بیایند تا مسابقه ندهند.

اوایل ماه ژوئن مسی تصمیمش را برای پیوستن به میامی اعلام کرد و پس از آن هفته گذشته اخباری مبنی بر پیوستن بوسکتس به باشگاه آمریکایی منتشر شد. مارتینو در دوران حضورش در بارسلونا از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ با این دو بازیکن کار کرده است. او که پس از هدایت آتلانتایونایتد در سال‌های گذشته دوباره به MLS بازمی‌گردد، گفت که مذاکراتش با میامی قبل از عقد قرارداد با این دو بازیکن آغاز شده بود.

مارتینو در بخش دیگری از صحبتهایش افزود مسی ۳۶ساله می‌تواند به رشد بیشتر فوتبال در ایالات متحده کمک کند: «معتقدم که MLS پیشرفت خوبی در سال‌های اخیر داشته است و نمونه آن بازیکنان بزرگی‌اند که در اروپا و در تیم‌های بسیار خوب اروپایی بازی می‌کنند. در حال حاضر روند صعودی خوبی در لیگ شروع شده است. اینکه بهترین بازیکن جهان تصمیم می‌گیرد در این لیگ بازی کند، بدیهی است که چشم‌انداز بهتری را برای این رشد باز خواهد کرد. معتقدم آمریکا کشوری نیست که این دست فرصت‌ها را از دست بدهد.

مارتینو و بازیکنان جدیدش باید به احیای تیمی کمک کنند که در جایگاه آخر کنفرانس شرق قرار دارد و در هفت بازی متوالی شکست خورده است. میامی باید به جمع ۹ تیم برتر صعود کند تا بتواند به پلی‌آف جام MLS ۲۰۲۳ راه یابد.

خورخه ماس، مالک میامی، هفته گذشته فاش کرد انتظار دارند مسی اولین بازی خود را مقابل کروزآزول در جام اتحادیه در ۲۱ ژوئیه انجام دهد.

مارتینو جایگزین فیل نویل، سرمربی انگلیسی، شده است که اوایل این ماه جاری میلادی اخراج شد. مارتینو قبل از هدایت میامی، از سال ۲۰۱۹ تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ سرمربی تیم ملی مکزیک بود ولی بعد از حذف در مرحله گروهی در قطر از سمتش کنار رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *