حضور ۴۳ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روزه در ۵ روز گذشته، از حضور ۴۳ تیم امدادی برای امدادرسانی خبر داد.

به گزارش سادس، محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ١٢٠ روزه از ٣ لغایت ٨ تیر و تا ساعت ٦:٠٠ امروز صبح پنجشنبه، گفت: در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ١٢٠ روزه، ۳ استان کشور، ۱۰ شهرستان، ۲۸ منطقه شامل ۲۸ روستا، نیاز به دریافت خدمات امداد و نجات پیدا کردند.

وی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر به ۱۹۵۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۲ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: متأسفانه یک هم‌وطن در شهرستان ساردوئیه در اثر سیل جان خود را از دست داد.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به حضور ۳۴ تیم امدادی و ۱۴۷ نفر در عملیات امداد و نجات در سیل و آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه، عنوان کرد: در این امدادرسانی‌ها ۲۸ دستگاه چادر، ۱۶۲ تخته پتو، ۸۵ تخته موکت، ۲۶۳ کیلوگرم نایلون، ۳۳ ست بهداشتی، ۴۱۴ بسته غذایی و ۶۸۰ قوطی کنسروجات توزیع شد.

حضور ۴۳ تیم امدادی در عملیات امدادونجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰ روزه

سرپرست سازمان امدادونجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روز، در ۵ روز گذشته از حضور ۴۳ تیم امدادی خبر داد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، امدادرسانی در سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *