عرضه دام زنده در ۱۷ جایگاه شهرداری تهران برای عید قربان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از عرضه دام زنده در ۱۷ جایگاه شهرداری تهران برای عید قربان خبر داد.

به گزارش سادس، حسین نظری در حاشیه بازدید از مرکز عرضه بهداشتی دام زنده در منطقه پنج تهران در جمع خبرنگاران گفت: ۱۷ نقطه برای عرضه بهداشتی دام زنده از طرف شهردای تدارک دیده شده که سه نقطه ثابت و ۱۴ نقطه نیز موقت بوده است.

وی افزود: در بازدیدی که داشتیم شاهد این بودیم که غرفه‌بندی مناسبی با حضور دامپزشکان انجام شده است.

نظری تاکید کرد: استقبال مردم از روز گذشته آغاز شد و در بازدید دیروز دیدیم که مردم در صف‌ خرید حاضر بودند و امروز نیز استقبال خوبی صورت گرفت.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گوسفند زنده ۱۸۵ هزار تومان است و عرضه بالاتر از این قیمت تخلف است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: تا دیروز نگرانی داشتیم که تعداد غرفه ها و میزان عرضه دام کافی نباشد؛ اما در بازدیدهایی که داشتیم نگرانی‌ها برطرف شد و خوشبختانه روند خوبی را در تأمین و عرضه شاهد بودیم.

محمود رضا مهرورز بازرس کل امور وزارت کشور و شهرداری‌های سازمان بازرسی کل کشور نیز که در این بازدید حضور داشت، گفت: ما در بازدید خود از مراکز از روند عرضه بهداشتی دام بازرسی به عمل آوردیم.

وی ادامه داد: از همکاران شهرداری تقدیر می‌کنیم که شرایط مناسبی را برای عرضه بهداشتی دام فراهم کردند و مردم نیز استقبال خوبی به عمل آوردند.

مهرورز با اشاره به رعایت قیمت مصوب در عرضه دام، تصریح کرد: علاوه بر قیمت، دارا بودن استانداردهای لازم در عرضه دام نیز مدنظر بوده است.

لطف اله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران نیز در جریان این بازدید گفت:خوشبختانه عرضه دام به صورت منظم و با رعایت تمام نکات بهداشتی و استقبال بالای مردم در حال انجام است و نیروهای ما با تمام توان در خدمت شهروندان بودند.

در ادامه مدیر امور عشایر استان تهران گفت: ۱۰ هزار رأس دام در استان از سوی امور عشایر در کنار ۲۰۰۰ رأس دام پشتیبان پیش‌بینی شده بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *