استراتژی‌مان تغییر کرده است / تهاجمی شده‌ایم

استراتژی‌مان تغییر کرده است / تهاجمی شده‌ایم

سادس/اصفهان مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: استراتژی‌مان تغییر کرده است، تهاجمی شده و به صدر جدول نگاه می‌کنیم.

علیرضا احسانی، امروز چهارشنبه، ۷ تیر در آیین معارفه محمد ربیعی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن که با حضور اعضا هیئت مدیره و اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این  گام به گام پیش رفتیم، اما اکنون استراتژی ما تغییر کرده، تهاجمی شده و نگاه به صدر جدول داریم. انتظار داریم با استفاده از تمام ظرفیت های باشگاه، آکادمی‌ها و فرزندان ذوب آهن به نتایجی خوب برسیم.

وی افزود: کار کردن با هر نسل سختی‌ها و ویژگی‌های خاصی دارد. محمد ربیعی مانند یک مدیر از پایین‌ترین رده‌های فوتبالی شروع کرده و با توانمندی‌هایش به لیگ‌برتر به‌عنوان بالاترین سطح فوتبال کشورمان رسیده است.

مدیرعامل ذوب‌آهن همچنین خطاب به ربیعی تاکید کرد: بدانید که باشگاه ذوب آهن تمام حمایت خود را از شما خواهد داشت و مطمئن باشید که در آینده اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

ربیعی با رقم معقولی قرارداد بسته است

احسانی تاکید کرد: مسیر جدیدی پیش رو است که نیاز به حمایت همه‌جانبه هواداران داریم، امسال قطعا دیدگاه تهاجمی و حضور در رده‌های بالای جدول در نظر است، البته صحبت‌هایی که در مورد رقم بالای مبلغ قرارداد ربیعی مطرح می‌شود به هیچ وجه صحت ندارد و با یک رقم خیلی معقول این قرارداد منعقد شد که برای دو فصل آینده نیز قابل تمدید است.

او با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد بازیکنان هنوز قرارداد دارند، افزود: تفکر ربیعی این است که بالانس مالی تیم حفظ شود و بازیکنانی با ارقام بسیار بالا جذب نکنیم. البته بازیکنانی وجود دارند که با تفکرات آقای ربیعی همخوانی ندارند و از تیم جدا خواهند شد.

بازیکن خارجی؟ شاید...

مدیرعامل ذوب‌آهن ادامه داد: باشگاه مستقیما مذاکره‌ای نداشته، اما سرمربی و تیم او بر اساس نیازهای تیم مذاکراتی انجام دادند.

احسانی تصربح کرد: با توجه به ارقام بازیکنان داخلی، اگر بازیکن خارجی باکیفیت با رقم‌های پایین‌تر وجود داشته باشد، برای جذب مشکلی نداریم.

احسانی یادآور شد: ذوب آهن باشگاه بااصالتی است و همیشه نشان داده بر مبنای اخلاق پیش رفته و تمام انتخاباتی که داشته بر همین اساس بوده است. انتخاب ربیعی نیز جدای از ویژگی‌های فنی و دانش به‌روز، بر همین مبنا بوده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *