ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا

پنج ستاره فوتبال جهان در فهرست ستاره‌های ۱۰۰ میلیونی نقل و انتقالات اروپا قرار دارند.

به گزارش سادس و به نقل از اسپورت‌بازر، این آرامش قبل از طوفان است. قطعا انتقال جود بلینگام که با ۱۰۳ میلیون یورو از بوروسیادورتموند به رئال مادرید رفت تنها انتقال بزرگ این تابستان نیست. چرخ و فلک نقل و انتقالات در هفته‌های آینده سرعت بیشتری خواهد گرفت. در این بین ستاره‌هایی هم هستند که با اعداد شش‌رقمی هدف تیم‌های بزرگ هستند.

در این گزارش می‌خواهیم با این ستارگان (حداقل) ۱۰۰ میلیون یورویی آشنا شویم:

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا
هری کین

بایرن‌مونیخ به دنبال خرید این بازیکن از تاتنهام است و باید حداقل ۱۰۰ میلیون برای او بپردازد و در این صورت کین یکی از گران‌ترین نقل و انتقالات تاریخ بوندسلیگا را ثبت خواهد کرد. (بیلد امروز از نهایی‌شدن این جابه‌جایی خبر داده است.)

تاتنهام نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد کسب کند و همین احتمالا کافی است تا هری کین به درهای خروج از اسپرز نزدیک‌تر شود. در روزهای اخیر رسانه‌ها از پیشرفت بایرن برای جذب او خبر دادند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس که ۳۰ ساله است تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد.

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا
کیلیان ام‌باپه

این ملی‌پوش فرانسوی در هفته‌های اخیر بار دیگر خبرساز شده است و گفته می‌شود قرار است راهی رئال مادرید شود. اگرچه ام‌باپه دو هفته پیش اعلام کرد قطعا می‌خواهد در فصل آینده در پاریس بازی کند ولی از طرفی اخبار پیوستن او به رئال مادرید هر روز بیشتر از قبل شنیده می‌شود. پس از انتقال کریم بنزما به عربستان، رئال مادرید ترجیح می‌دهد خیلی زود تکلیف ام‌باپه را مشخص کند. ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون یورو هزینه‌ای است که تیم خواهان ام‌باپه باید پرداخت کند.

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا
ویکتور اوسیمن

پس از اینکه اوسیمن فصل گذشته ۲۶ گل برای ناپل به ثمر رساند تا این تیم قهرمان ایتالیا شود، نیمی از تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا خواستار جذب این بازیکن نیجریه‌ای شدند. آینده این مهاجم می‌تواند ارتباط نزدیکی با وضعیت ام‌باپه داشته باشد. اگر مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در تابستان امسال باشگاه فعلی خود را ترک کند، پاریسی‌ها احتمالا مهم‌ترین مشتریانی خواهند بود که سراغ اوسیمن می‌روند. اگر رئال نتواند ام‌باپه را به خدمت بگیرد، مادرید می‌تواند باشگاه بعدی اوسیمن باشد. ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون یورو قیمت این بازیکن است.

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا
یوسکو گواردیول

بحث فروش گواردیول برای لایپزیگ مطرح نبود اما حالا منچسترسیتی روی این بازیکن دست گذاشته است. اگر منچسترسیتی واقعاً مایل باشد ۱۰۰ میلیون یوروی درخواستی آلمانی‌ها را برای مدافع میانی کروات بپردازد، گواردیول کروات گران‌ترین مدافع تاریخ شناخته خواهد شد.

ستارگان صدمیلیون یورویی فوتبال اروپا
راندال کولو موانی

مهاجم فرانکفورت احتمالاً بزرگ‌ترین ستاره جوان فوتبال اروپاست. تابستان گذشته او با انتقال آزاد به اینتراخت پیوست و پیشرفت خیلی خوبی داشته است و حالا هر تیمی که خواهان اوست باید مبلغ هنگفتی برای جذب این ستاره کنار بگذارد و حساب بانکی‌اش را خالی کند. به نظر می‌رسد او در همین تابستان تیم بعدی خود را انتخاب کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *