نفت مسجدسلیمان بدون سایه قانون دردسرساز به دنبال بازگشت به لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان بدون سایه قانون دردسرساز به دنبال بازگشت به لیگ برتر

سادس/خوزستان نفت مسجدسلیمان که به دنبال بازگشت زود هنگام به لیگ برتر است، قصد ایجاد تغییرات ساختاری در شاکله باشگاه دارد.

نفت مسجدسلیمان که به دلیل نبود شرایط لازم اجتماعی و تفریحی در شهر مسجدسلیمان به نوعی تنها دلخوشی جوانان این شهر محسوب می شد، در پایان لیگ بیست و دوم جزو دو تیم سقوط کننده به لیگ برتر بود تا به نوعی این دلخوشی تحت شعاع قرار بگیرد.

به گزارش سادس، یکی از دلایل اصلی سقوط نفتی ها مشکلات مالی بود که شاید ریشه تمام تیره‌روزی‌های تیم نفت مسجدسلیمان را باید در یک قانون دردسرساز جست و جو کرد؛ مجلس در سال ۸۶ دستگاه‌های دولتی را از تیم‌داری در بخش حرفه‌ای فوتبال منع کرد. در همان سال‌ها اجرای سریع این قانون توسط وزارت نفت باعث شد که تیم‌های نفتی خوزستان در بحرانی‌ترین وضعیت ممکن قرار بگیرند تا جایی که شاهد عملکرد آسانسوری آنها طی این سال‌ها بودیم. اما نکته قابل اهمیت این است که با سقوط نفت به لیگ یک، سایه این قانون نیز از سر نفت برداشت شده و با شرایط بهتری می تواند در این رقابت ها تیم داری کند و حتی احتمال بازگشت سریع مسجدسلیمانی ها به سطح اول لیگ ایران هم غیرممکن نیست.

از آن جا که مسئولان این باشگاه به دنبال بازگشت سریع نفت به لیگ برتر هستند، در اولین اقدام قصد دارند تغییرات ساختاری در باشگاه ایجاد کنند تا با شکلی حرفه ای تر در لیگ یک حضور پیدا کرده و با چالش های تکراری که در لیگ برتر با آن دست و پنجه نرم می کردند، مواجه نشوند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان همچنین اعلام کرده است که به زودی سرمربی این تیم از بین گزینه های استانی و خارج از استان معرفی می شود تا گام بعدی آن ها نیز بستن تیم قدرتمند برای بازگشت به لیگ برتر باشد. از سهراب بختیاری زاده و ابراهیم اشکش به عنوان گزینه های بومی این تیم یاد می شود.

باید دید نفت امسال می تواند به لیگ برتر برگردد یا مانند استقلال خوزستان که امسال پس از چند سال دوری مجددا لیگ برتری شد، روند بازگشتش به این سطح از فوتبال ایران در پروسه ای زمانبر قرار می گیرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *