عامل اصلی توزیع مواد مخدر در غرب مازندران دستگیر شد

سادس/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۱۳ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر و دستگیری ۳ عامل توزیع مواد مخدر در محور ورودی هراز خبر داد.

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردارحسن مفخمی شهرستانی گفت: در پی توزیع گسترده انواع مواد مخدر توسط افرادی در غرب استان، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره عملیات اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان را شناسایی کردند.

سردار مفخمی خاطرنشان کرد: ماموران طی ۲ عملیات ضربتی متهمان را در حین ورود به استان مازندران از طریق محور هراز با سه دستگاه خودروی سواری زمین‌گیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری یکی از عاملان اصلی توزیع مواد مخدر شیشه در غرب استان مازندران و ۲ نفر از همدستان وی در این عملیات خبر داد و اظهار کرد: در بازرسی از خودروهای این سوداگران مرگ در مجموع ۱۲ کیلو گرم تریاک و یک کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ، از مردم خواست؛ ضمن همکاری با پلیس در برقراری نظم و امنیت در صورت شناسایی عاملان افیونی و هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *