دستگیری ۳ شکارچی غیرمجاز در ساری

سادس/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری ۳ شکارچی غیر مجاز در این شهرستان و کشف یک قلاده گراز خبر داد .

به گزارش سادس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالله حسن زاده” اظهار کرد: مأموران پاسگاه فریم در حین بازرسی کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری که با دیدن پلیس مسیر خود را تغییر داده مشکوک و پس از مدتی تعقیب و گریز وی را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی های انجام گرفته، لاشه یک قلاده گراز به وزن تقریبی ۱۵۰کیلوگرم، همراه ۲ قبضه سلاح شکاری شامل : سلاح ۵ تیر، یک تک لول و تعدادی فشنگ شکاری را کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده تصریح کرد: در این راستا هر ۳ سرنشین خودرو که از شکارچیان غیرمجاز هم بودند دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف زمین خواری ۵۰ میلیاردی در ساری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران نیز از کشف یک فقره زمین خواری و تصرف اراضی ملی ۲ هزار متر مربعی به ارزش۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

سرهنگ “محمد محمدپور” در تشرییح جزئیات این خبر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی و رابطان پلیس اقتصادی در شهرستان ساری افرادی که اقدام به تصرف اراضی ملی در منطقه جنگلی کرده بودند شناسایی شدند.

وی افزود: با هماهنگی مراجع قضائی و دعوت از کارشناس نقشه بردار اداره منابع طبیعی ، ماموران به محل مورد نظر مراجعه و با استفاده از نقشه برداری صورت پذیرفته مشخص شد ۲ هزار متر مربع از اراضی ملی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفته است .

سرهنگ محمدپور خاطرنشان کرد: ارزش زمین رفع تصرف شده برابر اعلام نظر کارشناسان۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت های ماموریت پلیس امنیت اقتصادی است، از شهروندان مازندرانی خواست هر گونه اخبار و اطلاعات مربوط به زمین خواری و تصرف عدوانی اراضی ملی در این استان را از طریق پل ارتیاطی ۱۱۰ به این پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *