حریف دست و پا بسته‌ای برای گلساپوش نخواهیم بود

حریف دست و پا بسته‌ای برای گلساپوش نخواهیم بود

سادس/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان گفت: فوتبال ساحلی هرمزگان نیاز مبرم به تغییر نسل دارد که این موضوع در حال انجام و شکل گرفتن است.

مجتبی ذاکری در گفت‌وگو با سادس، در خصوص دیدار تیم فولاد هرمزگان برابر مقاوت گلساپوش یزد در هفته ششم رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، افزود: با توجه به دو برد ابتدایی فولاد هرمزگان، توقعات بالا رفت اما در سه هفته بعدی سه شکست را متحمل شدیم که به هیچ وجه نتایج دلخواه کادرفنی نبود.

وی با بیان اینکه با وجود سه شکست در هفته‌های گذشته محکوم به پیروزی و کسب نتیجه مناسب برابر تیم مقاومت گلساپوش یزد هستیم، اظهار کرد: باید در ادامه مسابقات خیلی بهتر، پرتلاش تر و باهوش تر گام به میدان بگذاریم و نتایج دلخواه و مورد انتظار باشگاه فولاد هرمزگان را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه تیم گلساپوش یزد یکی از قطب‌های اصلی فوتبال ساحلی کشورمان است که تمامی افتخارات لازم را کسب کرده است و نیازی به تعریف و تمجید ندارد، تصریح کرد: گلساپوش یزد از بازیکنان بزرگی بهره می‌برد که همگی از بزرگان و ملی پوشان کشورمان هستند پس کار آسانی برای رویارویی و مصاف با نماینده استان یزد نداریم.

وی با بیان اینکه فولاد هرمزگان به هیچ‌وجه تیم دست و پا بسته ای نبوده و نیست، خاطرنشان کرد: اگر بازیکنانم خود واقعی شان را در زمین مسابقه ارائه دهند و تاکتیک‌ها و صحبت های کادرفنی را در زمین پیاده کنند به طور حتم در این بازی با دست پر از زمین خارج می شویم.

ذاکری با اشاره به اینکه امیدوارم بازیکنانم در دیدار برابر گلساپوش یزد خودشان باشند و تمامی توانشان را برای موفقیت و پیروزی در زمین مسابقه بگذارند، عنوان کرد: به جوانان فولاد هرمزگان و آیندگان فوتبال ساحلی کشورمان ایمان دارم و برای گلساپوش یزد به هیچ وجه حریف دست و پا بسته ای نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی هرمزگان نیاز مبرم به تغییر نسل دارد که این موضوع در حال انجام و شکل گرفتن است، اضافه کرد: امیدوارم با انجام یک نمایش هوشمندانه برابر گلساپوش یزد بتوانیم دست پر اززمین خارج شویم و دل هواداران خود را در هرمزگان شاد کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه جا دارد از مجموعه فولاد هرمزگان که همه جوره حامی کادرفنی و بازیکنان فولاد هرمزگان بوده اند، تقدیر و تشکر کنم، اظهار کرد: این حمایت ها و حضور مسئولان باشگاه فولاد هرمزگان بر سر تمرینات قوت قلبی برای بنده و سایر اعضای تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان است و باعث قوت قلب کادرفنی و دو برابر شدن انگیزه بازیکنان می شود.

وی با بیان اینکه جا داردقدردان حمایت های حمید رضایی پور، سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس باشم، عنوان کرد: امیدوارم در فصل جاری و آینده به همراه تیم شهرداری بندرعباس اتفاقات بزرگی را در فوتبال ساحلی هرمزگان رقم بزنیم تا خاطره ای خوب و ماندگار از خود برجای بگذاریم.

به گزارش سادس، تیم فولاد هرمزگان با دو برد و سه شکست و کسب شش امتیاز در رتبه هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار دارد و سه شنبه ششم تیرماه در یزد مهمان تیم مدعی مقاومت گلساپوش یزد است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *