غایب بزرگ همشهری‌ها در سرآغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس

غایب بزرگ همشهری‌ها در سرآغاز فصل جدید لیگ برتر انگلیس

ستاره خط میانی منچسترسیتی به دلیل آسیب‌دیدگی شروع فصل جدید را از دست خواهد داد.

به گزارش سادس و به نقل از دیلی‌استار، کوین دی‌بروینه به احتمال زیاد شروع فصل جدید از جمله بازی خیریه مقابل آرسنال را از دست خواهد داد. او در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر آسیب دیده و هنوز بهبود نیافته است و احتمالا شروع فصل جدید را از دست خواهد داد.

برنده سه‌گانه با منچسترسیتی، در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر از ناحیه ران آسیب دید و مجبور شد تعویض شود. او همچنین نتوانست با تیم ملی بلژیک در مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ شرکت کند.

«سوپرکاپ» انگلیس امسال بین قهرمان و نایب‌قهرمان خواهد بود؛ چرا که سیتی قهرمان هر دو جام شده است و بر این اساس با تیم دوم لیگ رقابت خواهد داشت. بر اساس این گزارش این امید وجود دارد که دی‌بروینه بتواند در سوپرکاپ اروپا برابر سویا که قرار است در آتن برگزار شود به میدان برود.

دی‌بروینه که به‌زودی تولد ۳۲ سالگی‌اش را جشن می‌گیرد، تا سال ۲۰۲۵ با منچسترسیتی قرارداد دارد.

در فصل آینده تغییر و تحولات زیادی در خط میانی سیتی رخ خواهد داد. طبق گزارش‌ها، انتقال ایلکای گوندوغان به بارسلونا انجام شده است. بارسلونا بعد از جدایی بوسکتس به دنبال جایگزینی شایسته برای این بازیکن بود و گوندوغان با عملکرد خیره‌کننده‌ای که در منچسترسیتی داشت کمک زیادی به تیم ژاوی در فصل بعد خواهد کرد.

سران سیتی  برای پرکردن جای خالی گوندوغان به دنبال متئو کواچیچ هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *