بهره برداری از ۱۵ فروشگاه جدید شهروند در تهران تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت فروشگاهی شهروند از بهره برداری ۱۵ فروشگاه جدید شهروند در تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش سادس، قربانیان در آئین بهره برداری از سه فروشگاه شرکت شهروند که به صورت همزمان برگزار شد، گفت: در یک سال و نیم گذشته هشت فروشگاه جدید به بهره برداری رسید و امروز نیز سه فروشگاه دیگر افتتاح شد این در حالیست که تا پایان سال ۱۵ فروشگاه دیگر به مجموعه شهروند اضافه خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای کار شرکت شهروند حدود ۴۲ فروشگاه کار خود را آغاز کرده و امروز پنجاه و چهارمین فروشگاه به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: خوشبختانه فروش اعتباری نیز در شرکت شهروند آغاز شده و از ۳۵ هزار خانواده شهرداری تهران ۵۰۰۰ خانواده خدمات اعتباری را دریافت کرده‌اند که امیدواریم این خدمات به بیرون از مجموعه شهرداری نیز گسترش پیدا کند و در حالیکه امروز شعبه وزارت کشور شهروند را افتتاح کردیم، فروش اعتباری برای مجموعه وزارت کشور نیز ارائه شود.

وی تاکید کرد: دستاوردهای بسیار خوبی در شرکت شهروند رقم خورده به شکلی که سال گذشته ۳۰ درصد در تعداد قلم کالا و ۱۰.۹ درصد در تعداد فاکتورها رشد داشتیم که این دستاوردها را مدیون زحمات همکارانمان در مجموعه شهروند هستیم. در تلاش هستیم فروشگاه‌هایی خارج از استان نیز به بهره برداری برسانیم تا بتوانیم در سطح ملی ارائه خدمات به همه شهروندان کشور داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر اینکه در یک سال و نیم گذشته علی رغم بحران آفرینی‌های اقتصادی توسط دشمن برای کوچک کردن سفره مردم در شرکت شهروند شاهد افزایش تعداد فاکتورهای فروش بودیم، افزود: از شیوع کرونا و تعطیل شدن خدمات بازار ما ارائه خدمات خود را ادامه دادیم تا به امروز که فروش عفیفانه و مومنانه به عنوان ارائه دهنده سبد پوشش عفاف را محقق کرده‌ایم.

وی در خصوص مشارکت شرکت شهروند در حوزه کالابرگ گفت: تا وقتی می‌توانیم وارد موضوع کالابرگ شویم که در تمام کشور فعال باشیم اما در حال حاضر برای تهران آمادگی همکاری را داریم و زیرساخت‌های لازم نیز وجود دارد. از معاون وزیر کشور نیز قول گرفته‌ایم که با مکاتباتی که انجام می‌دهند از ظرفیت استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای گسترش فروشگاه‌های شهروند بهره بگیریم. راه اندازی شعب جدید به صورت مشارکتی است و ما به جای خرید ملک از ظرفیت بخش خصوصی بهره می‌گیریم.

به گزارش سادس، لطف الله فروزنده نیز در این مراسم، گفت: فلسفه وجودی ما در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است. بی تردید بازار مسئله مهمی است و یکی از محورهایی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند تثبیت خدمات و ارائه خدمت بیشتر به مردم است لذا باید کیفیت ارائه خدمات را افزایش دهیم و قیمت‌ها را کاهش دهیم و طوری عمل کنیم که شهروند در ذهن شهروندان به عنوان جایی که محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب ارائه می‌کند شناخته شود. از سوی دیگر باید تنوع کالاها را افزایش دهیم و با رفتار مناسب با شهروندان شعار همیشه حق با مشتری است را به عنوان یک استراتژی پیاده کنیم.

وی تاکید کرد: هر چه ظرفیت ارائه خدمات چه در شهر تهران و چه در استان تهران و مراکز استان‌ها افزایش پیدا کند قطعا تاثیرات مثبتی را شاهد خواهیم بود و می‌توانیم خدمات مناسب‌تری را به شهروندان ارائه دهیم. در حال حاضر ارزش ریالی شرکت فروشگاهی شهروند حدودا ۶۰۰ میلیارد تومان است. از سوی دیگر بحث بورسی کردن شهروند را دنبال می‌کنیم تا در بورس ارائه شود و بتوانیم مردم را به عنوان شریک قرار دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *