تربت‌جام یکی از قطب‌های داوری فوتبال خراسان رضوی است

تربت‌جام یکی از قطب‌های داوری فوتبال خراسان رضوی است

سادس/خراسان رضوی یک داور بین‌المللی فوتبال گفت: تربت‌جام از گذشته همیشه به عنوان یکی از قطب‌های داوری فوتبال در خراسان رضوی به شمار می‌رفت.

محسن ترکی شنبه سوم تیرماه در مراسم بزرگداشت و تجلیل از خدمات ۳۰ ساله محمد امیری پیشکسوت فوتبال تربت‌جام، اظهار کرد: امیری در جامعه داوری به مرد اخلاق و ادب مشهور است که می‌توان از او درس شجاعت و متانت گرفت.

وی با تقدیر از زحمات محمد امیری در طول ۳ دهه خدمت به فوتبال تربت‌جام گفت: اکنون مسلم فاضلی و امیر امیری دو تن از داوران جوان تربت‌جامی در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور هستند.

این داور بین‌المللی فوتبال با بیان اینکه تربت‌جام از گذشته همیشه به عنوان یکی از قطب‌های داوری فوتبال خراسان رضوی به شمار می‌رفت، اظهار کرد: انتظار داریم شاگردان محمد امیری در میادین مهم کشوری و بین‌المللی حضور داشته باشند که این با توجه به پتانسیل داوری در فوتبال این شهرستان دور از انتظار نیست.

                                                                        

تربت‌جام یکی از قطب‌های داوری فوتبال خراسان رضوی است

در این مراسم فرماندار تربت‌جام گفت: نکوداشت این‌گونه چهره‌های ورزشی قطعاً می‌تواند درس اخلاق و جوانمردی برای نسل‌های جوان باشد تا احترام به پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسین جمشیدی با تقدیر از فعالیت ۳ دهه محمد امیری در ورزش شهرستان افزود: این پیشکسوت فوتبال یک الگوی ورزشی کارآمد است، کسانی که در اجتماع منشأ خدمات بوده‌اند باید با تکریم و تجلیل یاد و خاطره‌شان همچنان ماندگار شود.

وی تأکید کرد: باید با ترویج فرهنگ جوانمردی در اجتماع بتوانیم بیشتر از گذشته بزرگان را احترام کنیم.

قاسم زردکانلو یکی از پیشکسوتان و مربیان صاحب نام فوتبال کشور و استان گفت: این پیشکسوت در داوری و همچنین مدیریت ورزشی توانست افتخارات قابل توجهی برای ورزش فوتبال به دست آورد، قطعاً برگزاری چنین مراسمی برای سرمایه‌های اجتماعی خراسان رضوی شایسته و قابل تقدیر است.

وی با توجه به شرایط حال حاضر فوتبال خراسان رضوی خطاب به متولیان افزود: اکنون در شرایطی هستیم که باید به رشد و توسعه فوتبال استان کمک کنیم.

زردکانلو همچنین تأکید کرد: باید از زحمات افرادی که به پیشرفت ورزش کمک کرده و می‌کنند تا زمانی که در قید حیات هستند قدردانی و تجلیل شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *