برگزاری دوره داوری درجه یک فوتسال به میزبانی همدان

برگزاری دوره داوری درجه یک فوتسال به میزبانی همدان

سادس/همدان رئیس هیأت فوتبال استان همدان گفت: پس از برگزاری بالاترین سطح از دوره‌های فوتبال، این بار دوره داوری درجه یک فوتسال در استان برگزار خواهد شد و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون فوتبال، کمیته آموزش هیأت همدان در برگزاری دوره های مختلف آموزشی “برتر کشور” شده است.

عباس صوفی در گفت‌وگو با سادس، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تمرینات گروهی و هفتگی داوران همدانی به طور جد پیگیری و رصد می‌شود و ان‌شاالله کلاس دانش‌افزایی و تست آمادگی جسمانی داوران استان تیرماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: با پیگیری‌های هیأت و تلاش‌های مهدی الوندی مسئول کمیته داوران، فدراسیون فوتبال با برگزاری کلاس داوری درجه یک فوتسال از ۱۴ تا ۱۶ تیر در همدان موافقت کرد.

رئیس هیأت فوتبال استان همدان تصریح کرد: بنا به اعلام فدراسیون فوتبال وحید عرض‌پیما به عنوان مدرس داوری و حسین شاهمرادی به عنوان مدرس آمادگی جسمانی انتخاب شده‌اند.

وی اضافه کرد: دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال در نظر دارد سمینار دانش افزایی پیش فصل ناظران داوری فوتسال کشور را یکشنبه ۴ تیر برگزار کند و امید مصداقی از استان همدان در این سمینار حضور خواهد داشت.

صوفی در پایان خاطرنشان کرد: سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتسال کشور نیز ۶ تیر با حضور حمید قدسی از استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *