بهسازی چمن زمین شماره ۲ ورزشگاه تختی خرم‌آباد در اولویت‌های ۱۴۰۲ قرار دارد

بهسازی چمن زمین شماره ۲ ورزشگاه تختی خرم‌آباد در اولویت‌های ۱۴۰۲ قرار دارد

سادس/لرستان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: بهسازی چمن زمین شماره دو مجموعه ورزشگاه تختی خرم‌آباد انجام خواهد شد.

سید آرش قیاسیان در گفت‌وگو با سادس با بیان اینکه یکی از بحث‌ها و پیگیری‌های ما در وزارت ورزش و جوانان بهسازی اماکن پرتردد استان بوده که ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز جزو این طرح‌هاست، اظهار کرد: در آن مکان هیئت فوتبال درآمد دارد و باید بخشی از آن را روی مسائل زیرساختی متمرکز کند.

وی بیان کرد: در مجموعه تختی هیئت بوکس در اولویت ما قرار گرفت که ساختمان آن در حال تخریب بود؛ ۱۰ میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه کردیم و یک رختکن نیز برای هیئت فوتبال ساختیم.

قیاسیان افزود: اگر بخواهیم الان چمن این مجموعه را نیز درست کنیم حداقل هشت میلیارد تومان هزینه به دنبال داشته که این کار پیگیری و بودجه هنگفتی لازم دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: برای خود مجموعه تختی نیز سه میلیارد تومان بابت انشعابات برق، آب و گاز هزینه شده است.

وی تصریح کرد: ما در مجموعه ورزشی تختی اولویت‌های دیگری داریم، برای ما زمین چمن یک مهم است که زهکشی آن انجام شده، برق‌کشی و آبرسانی انجام و حتی نورپردازی را تقویت کردیم.

این مسئول ادامه داد: بنابراین دیگر اعتباری برای چمن این مجموعه نداشتیم ولی یکی از برنامه‌های ما که در سال ۱۴۰۲ پیگیری می‌کنیم همین موضوع است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *