طرح توسعه بیمارستان کوثر بروجرد به‌زودی افتتاح می‌شود

سادس/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان کوثر شهرستان به‌زودی افتتاح می‌شود.

عباس گودرزی امروز دوم تیرماه در مراسم افتتاح بخش PICU مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد، اظهار کرد: مشکلات حوزه درمان در بروجرد زیاد بوده اما رو به کم شدن است و کارهای زیادی انجام شده و نقاط امیدبخشی هم وجود دارد.

وی با اشاره به بیمارستان کوثر، افزود: این بیمارستان به‌طور کامل با استانداردهای درمانی ساخته شده و با همت مسئولین به دنبال آموزشی کردن درمان بروجرد هستیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه مقدمات دانشکده علوم پزشکی در حال فراهم شدن است، اضافه کرد: طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) و افزایش رشته‌های دانشکده پرستاری که از تک‌رشته‌ای به سه رشته ارتقاء داشته و در آینده نیز دو رشته مامایی و فوریت‌های پزشکی نیز اضافه خواهد شد.

گودرزی خاطرنشان کرد: موافقت اصولی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی بروجرد نیز اخذ شده که می‌تواند زمینه‌ای برای تحقق مطالبه مردم برای تأسیس دانشگاه علوم پزشکی باشد.

وی اضافه کرد: بخش اورژانس کودکان بیمارستان امام خمینی (ره) نیز در نقطه مقابل بخش مراقبت‌های ویژه کودکان تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس بیان کرد: با تلاش و پیگیری‌های فراوان مشکلات بخش بهداشت و درمان شهرستان کاهش می‌یابد، برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی به دنبال آموزش کردن بهداشت و درمان هستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *