لزوم بازنگری در جانمایی مخازن پایتخت/تعیین تکلیف پروژه عمرانی «بهار» پس از ۱۲ سال

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: رسیدگی به وضعیت جانمایی مخازن در سطح شهر تهران نیاز به بازنگری جدی دارد.

به گزارش سادس، بازدید صبحگاهی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با همراهی جمعی از مدیران شهری در راستای رسیدگی به وضعیت پروژه های نیمه تمام منطقه ۱۸ صورت گرفت.

عباس شعبانی ضمن حضور میدانی در ناحیه ۲ منطقه ۱۸ وضعیت نگهداشت خیابان‌های مسلمی، سیدالشهداء (ع) و میدان ایثارگران را مورد ارزیابی قرار داد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در ادامه با تأکید بر این نکته که جانمایی درست و صحیح مخازن زباله ما را در رساندن خدمات مطلوب تر در حوزه پسماند یاری می‌رساند، افزود: رسیدگی به وضعیت جانمایی مخازن در سطح شهر تهران نیاز به بازنگری جدی دارد.

شعبانی ضمن حضور در پروژه های نیمه کاره و در دست افتتاح منطقه ۱۸ از افتتاح پروژه عمرانی «بهار» این منطقه در آینده‌ای نزدیک تحت عنوان پویش شنبه های امید و افتخار خبر داد و افزود: این پروژه پس از ۱۲ سال تعیین تکلیف و در یک سال گذشته تکمیل شد. همچنین این پروژه کمک شایانی را به کاهش ترافیک از خیابان زرند تا خیابان عمرانی خواهد کرد و دسترسی راحت تری را برای بیمارستان تخصصی کودکان حکیم ایجاد خواهد کرد.

بر اساس گزارش سایت شهر، معاون شهردار تهران در خاتمه این بازدید ضمن حضور در فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی از اقدامات منطقه ۱۸ در خصوص رفع ۱۶ پلاک معارض این پروژه تقدیر بعمل آورد و افزود: فاز اول پروژه بزرگراه شهید بروجردی نیز در آینده ای نزدیک تقدیم مردم منطقه ۱۸ و شهروندان تهرانی خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *