هروی: مسئولان ورزش از همان رشته‌هایی که حمایت می‌کنند انتظار مدال داشته باشند

هروی: مسئولان ورزش از همان رشته‌هایی که حمایت می‌کنند انتظار مدال داشته باشند

سرمربی تیم ملی کاراته گفت: برای جبران نتایج انفرادی سال گذشته عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شویم.

سید شهرام هروی در گفت‌وگو با سادس، درباره مشخص شدن ترکیب تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا پس از برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی و فدراسیون کاراته همه به دنبال برگزاری انتخابی تیم ملی به صورت شفاف بودند.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این مسابقات به عنوان مرحله نهایی انتخابی بود حساسیت‌های زیادی داشت و همه بازیکنان با همه توان به میدان آمدند تا بتوانند صاحب پیراهن تیم ملی شوند. خدا را شکر در مجموع شاهد رقابت‌های خوبی بودیم و مسابقات در شرایط بسیار خوبی برگزار شد.

سرمربی تیم ملی کاراته، افزود: به همه بازیکنانی که در انتخابی تیم ملی به میدان رفتند به‌خاطر عملکردشان تبریک می‌گویم. مسابقات به لحاظ کیفی در حد خوبی برگزار شد و حساسیت و سطح بالای رقابت‌های انتخابی می‌تواند کمک زیادی به رشد کاراته ایران داشته باشد. امیدوارم نفرات منتخب بهترین عملکرد را در رقابت‌های آسیایی مالزی داشته باشند.

او درباره پیش‌بینی خود از عملکرد کاراته‌کاهای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: سعی ما این است که در بخش تیمی بتوانیم از عنوان قهرمانی در آسیا دفاع کنیم. در بخش انفرادی نیز همه مصمم هستیم تا نتایج سال گذشته را جبران کنیم و باعث شادی دل مردم ایران شویم. 

هروی تصریح کرد: پس از این مسابقات بازی‌های آسیایی را در پیش داریم و و عملکرد نفرات منتخب در رقابت‌های آسیایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. چنان چه ملی پوشی نتواند انتظارات کادر فنی را برآورده کند و نتیجه خوبی بگیرد، کادر فنی درباره آن وزن در بازی‌های آسیایی تصمیم گیری خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی کاراته، با اشاره به رویدادهای سخت پیش روی کاراته ایران و انتظارات از این رشته برای تکرار مدال‌آوری‌های گذشته، گفت: امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در فرصت باقیمانده توجه بیش‌تری به کاراته داشته باشند. همان‌طور که از کاراته در مدال‌آوری توقع دارند به همان اندازه هم حمایت کنند. مسئولان ورزش از همان رشته‌هایی که حمایت می‌کنند و پاداش به آن‌ها می‌دهند انتظار مدال‌آوری هم داشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *