کاهش کرونایی های استان سمنان

سادس/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از کاهش موارد بستری کرونا در این استان به هفته ای یک نفر خبر داد.

دکتر کامران قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در دو هفته اخیر دو بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در دو هفته اخیر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس افزود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶۳ هزار و ۵۵۹ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در دو هفته اخیر و از ۱۷ لغایت دیروز ۳۱ خرداد ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به ۱۲هزار و ۶۴۹ نفر رسیده است.
وی افزود: همچنین در این مدت ۵۰ هزار و ۹۱۰ بیمار نیز در شهرستان های شش گانه تحت پوشش دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به ۱۱ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.
انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *