سارق به 30 فقره سرقت اعتراف کرد

 رئيس کلانتري 11 شهر کرمان از دستگيري سارق حرفه‌اي موتور و پمپ کولرهاي منازل مسکوني و ادارات دولتي و کشف 30 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش سادس به نقل ازپایگاه خبری پلیس سرهنگ “محمد جواد آرامون” گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت موتور و پمپ کولر از منازل مسکوني و ادارات دولتي در شهر كرمان دستگيري عامل يا عاملان سرقت به صورت ويژه در دستور كار ماموران تجسس كلانتري 11 قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: از اين رو ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي به يک نفر مشکوک شدند و فعاليت وي را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ آرامون بيان داشت: ماموران پس از يک سري تعقيب و مراقبت متهم، وي را که در حال فروش يک دستگاه موتورکولر و پمپ آب بود دستگير و براي تحقيقات بيشتر به همراه خريدار اموال مسروقه به کلانتري منتقل كردند.

رئيس کلانتري 11 شهر کرمان تصريح كرد: متهم در ابتدا منكر هر گونه عمل خلاف قانون بود اما با بازجويي هاي تخصصي انجام گرفته از سوي پليس لب به اعتراف گشود و به 30 فقره سرقت موتور و پمپ کولر از منازل مسکوني و ادارات دولتي در شهر کرمان و فروش آنان به مالخر دستگير شده، اعتراف كرد.

وي با اشاره به کشف مقادير زيادي موتور و پمپ کولر مسروقه در بازرسي از مخفيگاه سارق و مالخر، گفت: بازسازي صحنه هاي سرقت و شناسائي تمامي مالباختگان مرتبط با اين سرقت ها در حال انجام است.

سرهنگ آرامون گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

رئيس کلانتري 11 شهر کرمان اظهار داشت: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم و امنيت و ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش مي كند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليس 110 گزارش دهند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *